چهره جدید شهرام شکوهی

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین کنسرت خود که بعد از مدت ها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد، از چهره جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش مهر، بخش موسیقی پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر یکشنبه شب ۲۶ دی ماه میزبان علاقه مندانی بود که به کنسرت موسیقی شهرام شکوهی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران آمده بودند.

در این کنسرت که بعد از مدت ها دوری شهرام شکوهی از اجراهای زنده همراه بود، قطعاتی از آلبوم های «مدارا»، «کولی عشق» و « تا نفس هست» برای مخاطبان اجرا شد.

عادل فلاح کیبورد و پیانو، میلاد مجذوب گیتار الکتریک، محمود اربانی ویولن، احسان یزدانی کیبورد ۲، مهدی پاشا پرکاشن، نیما غفاری درامز، سام میرزایی و مازیار شهسواری گیتار و رامبد رأفت گیتار بیس به رهبری امیر حسین کاشانیان اعضای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دادند.

وی که این بار بدون عینک همیشگی اش در کنسرت حضور پیدا کرده بود، توضیح داد: در فصل جدید فعالیت‌هایم همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر در خدمت شما هستیم. البته مدتی نبودیم و کم‌کار بودیم  اما از این پس پرکارتر از گذشته خواهم بود.

این خواننده پاپ حین اجرای یکی از قطعاتش بیان کرد: مدتی بود که به دلیل برخی از ناراحتی ها و مشکلاتی که داشتم تصمیم داشتم به گوش های نازنین شما زحمت ندهم، اما هر چه این فاصله ها از لحاظ زمانی بیشتر می شد این خلاء درونی برای من آزاردهنده تر از ناراحتی جسمانی بود. به هر ترتیب خنده ها، شادی ها و اشک های شما برای من جذاب است که امیدوارم همیشه من را بپذیرید و ما را دوست داشته باشید.

«داغ اون روز»، «این رسم کجاست»، «دل دیوونه»، «اسیر عشق»، «مدارا»، «دلتنگم»، «هوس»، «توبه شکستم»، «دلبری از تو»، «ای دل نرو»، «اسیری»، «عاشقان» و «انگیزه» قطعاتی بودند که در این کنسرت توسط گروه شهرام شکوهی برای مخاطبان اجرا شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید