چهار شرکت بدون پروانه اپراتوری

آخرین مهلت دریافت پروانه اپراتور ارتباطات ثابت (FCP) برای ۴ متقاضی باقی مانده فردا با پایان شهریور به اتمام می‌رسد، تاکنون ۱۳ شرکت پروانه گرفته‌اند.
چهار شرکت بدون پروانه اپراتوری
صنعت نویس: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات متقاضیانی که شرایط آنها برای دریافت پروانه ایجاد و بهره­برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) احراز شده حداکثر تا تاریخ 31/06/95 مهلت دارند تا نسبت به تکمیل، تحویل مدارک و مستندات و پرداخت حق امتیاز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت دریافت پروانه ایجاد و بهره­برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) اقدام کنند.
 
صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به فارس گفته بود: بعد از 31 شهریور هیچ پروانه FCP جدیدی صادر نخواهد شد و با توجه به کافی بودن مهلت در نظر گرفته شده که حدود یک سال شرکت‌ها برای اقدام فرصت داشته‌اند این مهلت تمدید نمی‌شود.
 
به گفته وی، تعداد 7 پروانه FCP در سال 94 صادر شده و چندی پیش نیز پروانه 6 شرکت صادر و اعطا شده است که در نهایت تعداد 4 شرکت به مرحله آخر موکول شده‌اند.
 
تاکنون پروانه شرکت‌های های‌وب، آسیا تک، صبانت، پیشگامان، مبنا، شاتل، پارس‌آنلاین، رسپینا، فناپ، حلماگستر خاورمیانه، افرانت، رسانه مهر وطن و فن‌آوا صادر شده است.
 
فارس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید