چشم سنگاپوری ها به بازار ایران

یک هیات بزرگ اقتصادی – تجاری متشکل از 67 نفر از فدراسیون تجارت سنگاپور پس از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و لغو تحریم های ناعادلانه غرب علیه کشورمان روز جمعه وارد تهران می شود تا مذاکراتی برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دو جانبه با مقامات کشورمان انجام دهد.
چشم سنگاپوری ها به بازار ایران

 

به گزارش صنعت نویس جواد انصاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور گفت: این هیات بزرگ اقتصادی را 'تئو سیونگ سنگ' رییس فدراسیون تجارت و 'اس.ایسواران' وزیر صنعت و تجارت سنگاپور سرپرستی می کنند.

وی گفت که وزیر صنعت و تجارت سنگاپور در سفر به تهران با 'علی طیب نیا' وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان مذاکره و دو طرف موافقتنامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاری را امضا می کنند.

به گفته انصاری، وی صنعت و تجارت سنگاپور همچنین مذاکراتی در تهران با 'محمدرضا نعمت زاده' وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد و در نشست تجار و بازرگانان دو کشور در اتاق بازرگانی ایران و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) شرکت می کند.

با همکاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و کشتیرانی خرداد ماه امسال نیز همایش بزرگی در محل فدراسیون تجارت سنگاپور برگزار شد.

بیش از 30 تن از مدیران شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی سنگاپور نیز روز یکشنبه آینده از تاسیسات بندری و نفت و پتروشیمی بندرعباس بازدید می کنند تا زمینه همکاری های دو حانبه و سرمایه گذاری را در این بخش ها در دوران پسابرجام را بیشتر مورد بررسی قرار دهند.

سفیر کشورمان در سنگاپور در خصوص بخش های مختلف هیات فدراسیون تجارت این دولت – شهر که عازم ایران می شود، گفت که این شرکت ها در زمینه فناوری اطلاعات، هتل سازی، حمل و نقل، داروسازی و برخی ظرفیت های شاخص و مورد علاقه دو کشور در تهران مذاکره و در قالب شش گروه کاری از ده ها شرکت بزرگ ایرانی دیدار و وارد مذاکره می شوند.

فدراسیون تجارت سنگاپور، مرکز تجارت، سرمایه گذاری و روابط صنعتی این دولت – شهر جنوب شرق آسیا و عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا موسوم به 'آ.سه.آن' با جهان است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید