چشم‌انداز بازار خودرو در ماه‌های پیش‌رو

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: اگر خودروسازان عرضه مناسبی داشته باشند در هفته‌های پیش‌رو شاهد کاهش قیمت این محصولات در بازار خواهیم بود.
چشم‌انداز بازار خودرو در ماه‌های پیش‌رو

به گزارش صنعت نویس، سعید موتمنی اظهار کرد: با آغاز مجدد فعالیت‌های کاری در سال جدید شاهد کاهش قیمت برخی خودروها نسبت به نرخ‌های اواخر سال گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه به عنوان مثال قیمت پراید ۱۱۱ و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هر کدام معادل ۷۰۰ هزار تومان در بازار کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع کاهش تقاضای خودرو در ماه‌های ابتدایی سال است که باعث افت قیمت‌ها می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: بنابراین اگر خودروسازان در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو عرضه مناسبی داشته باشند شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم که در مواردی خودروسازان بازار را مدیریت کرده و با کاهش عرضه باعث افزایش قیمت‌ها در بازار می‌شوند که امیدواریم در سال جدید این اتفاق نیفتد.

موتمنی تصریح کرد: خودروسازان از دو نرخی شدن خودرو و افزایش قیمت این محصولات در بازار می‌برند. این در حالی است که طبق مصوبه شورای رقابت خودروسازان ملزم به عرضه مناسب و از بین بردن فاصله قیمتی بین کارخانه و بازار هستند.

منبع:ایسنا

افزودن نظر جدید