فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان را اذیت کرده است

تولیدات قرارگاه خاتم الانبیا ۷میلیارددلار صرفه‌جویی ارزی داشت تولیدات قرارگاه خاتم الانبیا ۷میلیارددلار صرفه‌جویی ارزی داشت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: با تولیدات و خدمات فنی و مهندسی این قرارگاه، از خروج ۷ میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری شد.

صنعت نويس: سعید محمد امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های فنی و مهندسی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: ایران در حال تبدیل شدن به یک تمدن و الگوی جهانی بر پایه تعالیم اسلامی است و از همین رو دشمن به دنبال فشار بر معیشت مردم است تا این راه را سد کند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مقاوم سازی اقتصاد را راه برون رفت دانستند و اعلام کردند که تنها راه نجات کشور این است که در زمینه اقتصادی قوی شویم، از همین رو در سال‌های اخیر نامگذاری سال‌ها اقتصادی بود و امسال نیز سال رونق تولید نامگذاری شد. تأثیر رونق تولید در بیانات رهبر معظم انقلاب در ایجاد تحول در بخش‌های مختلف اقتصادی است که در ایجاد اشتغال، کاهش تورم و افزایش ارزش پول ملی اثرگذار است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یادآور شد: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و نیاز به فرماندهی متمرکز اقتصادی داریم، لذا رهبر معظم انقلاب اصلاح ساختار بودجه را متذکر شدند که بر اساس آن کاهش وابستگی به نفت و اصلاح ساختار مالیاتی و انتقال نقدینگی سرگردان به تولید در صدر اصلاح ساختاری بودجه قرار دارد.

سردار محمد با اشاره به تقاضای شرکت‌های فنی و مهندسی و سرمایه گذاری مبنی بر ارتقای امنیت سرمایه گذاران گفت: باید شاهد اطمینان بخشی به تولیدکنندگان از طریق تأمین زیرساخت‌ها باشیم.

وی رقیب تولید را سوداگری دانست و گفت: سوداگری درآمد زیادی دارد که سبب می‌شود منابع و نقدینگی به تولید هدایت نشود. باید با مالیات ستانی از بخش سوداگری و افزایش هزینه سوداگران، سرمایه گذاران را ترغیب به ورود به بخش تولید کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا یادآور شد: بخش مقررات زدایی به دلیل وجود مقررات متعدد، تو در تو و جزیره‌ای نیز باید فعال شود، چرا که این مقررات متعدد بخش تولید را دچار مشکل کرده است.

وی استفاده از پیمان‌های پولی دو و چند جانبه و رمزارزها را به عنوان روش‌هایی برای بی اثر کردن تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان را اذیت کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تصریح کرد: این قرارگاه نه تنها رقیب بخش خصوصی نیست، بلکه چتر حمایتی برای بخش خصوصی است.

به گفته سردار محمد، با تولیدات و خدمات قرارگاه خاتم الانبیااز خروج معادل ۷ میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری شد که با حمایت تولید داخل می‌توانیم از بحران‌های ناشی از تحریم به سلامت عبور کنیم.
مهر

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید