ابهام در فروش پژو 207 از سوی ایران خودرو

پیش فروش خودرویی که نیست

ایران خودرو در حالی نام پژو 207 را در لیست خودروهای پیش فروشی خود قرار داده که این محصول فرانسوی فعلا جایی در خطوط تولید این شرکت نداشته و اصلا به تولید نمی رسد.
پیش فروش خودرویی که نیست

به گزارش صنعت نویس، در طرح فروشی که اخیرا از سوی ایران خودرو اعلام شد، نام پژو 207 نیز به چشم می آمد، خودرویی که پس از قطع ارتباط پژو با آبی های جاده مخصو ص، تولیدش متوقف و نامش از لیست ایران خودرویی ها خط خورد. این محصول که به عقیده برخی کارشناسان، مدل پلاس پژو 206 به شمار رفته و با 207 واقعی تفاوت دارد، در دو مدل دنده ای و اتومات به تولید می رسید، اما پس از رفتن پژو از ایران، ایران خودرویی ها نتوانستند تولید آن را ادامه بدهند.
حالا با توجه به آغاز شراکت احتمالی ایران خودرو و پژو در آینده نزدیک، آبی های جاده مخصوص از همین حالا دست به کار شده و نام 207 را در لیست محصولات پیش فروشی خود گنجانده اند. این در شرایطی است که به گفته مدیرعامل ایران خودرو، مدل دنده ای 207 در نیمه اول سال 95 و مدل اتومات آن نیز در نیمه دوم این سال تولید خواهد شد.
با این حساب، ایرانی خودرویی ها عملا محصولی را پیش فروش کرده اند که فعلا وجود خارجی نداشته و قرار است در ماه های آینده به تولید برسد.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید