پیروزی استقلال مقابل نفت

تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر و در روز محرومیت علی دایی برابر تیم نفت تهران به پیروزی رسید و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش صنعت نویس به نقل از مهر، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه تیم های استقلال و نفت تهران از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید. امید ابراهیمی در دقیقه ۵۹ برای استقلال گلزنی کرد.

این بازی تحت تاثیر دو اتفاق مهم برگزار شد؛ اول محرومیت علی دایی سرمربی تیم نفت و حضورش روی سکوها در کنار هواداران این تیم و دوم نیمکت نشینی مجدد مهدی رحمتی کاپیتان استقلال.

استقلال این مسابقه را با ترکیب حسین حسینی، خسرو حیدری، مجید حسینی، لئوناردو پادوانی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی، محسن کریمی و کاوه رضایی آغاز کرد و در نیمه نخست بازی هجومی را به نمایش گذاشت.

شاگردان علیرضا منصوریان در نیمه نخست حملات پراکنده ای را روی دروازه تیم نفت ترتیب دادند که این حملات نتیجه ای نداشت. تیم نفت هم می توانست روی ضربه شوت ایمان مبعلی و ضربه سر ارسلان مطهری به گل برسد که این موقیت ها از دست رفت.

تورج حق وردی داور این بازی در این نیمه به پنج بازیکن زمین (دو بازیکن استقلال و سه بازیکن نفت) کارت زرد نشان داد تا این بازیکنان در ادامه کار با احتیاط بیشتری بازی کنند.

استقلال نیمه دوم هم با فشار بیشتری نسبت به تیم نفت کار را شروع کرد و سرانجام در دقیقه ۵۹ توسط امید ابراهیمی از روی یک ضربه کاشته به گل رسید.

بازیکنان نفت بعد از دریافت گل برای جبران نتیجه جلو کشیدند ولی حسین حسینی دروازه بان استقلال بارها با حرکاتش مانع گل خوردن آبی ها شد. استقلال در دقیقه ۷۹ می توانست روی ضربه فرشید اسماعیلی به گل برسد که توپ این بازیکن به تیرک دروازه نفت خورد.

در ادامه تلاش نفت برای جبران نتیجه ثمری نداشت و بازی با همان یک گل به اتمام رسید. با این برد استقلال ۲۵ امتیازی شد و جای نفت را در رده پنجم جدول گرفت.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید