پژوهایی که روی دست ایران خودرو ماندند

ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و سایپا) در شرایطی چندی پیش پیش فروش اولیه پژو 508 را آغاز کرد که به گفته برخی نمایندگی های این شرکت، استقبال چندانی از این محصول صورت نگرفته است.
پژوهایی که روی دست ایران خودرو ماندند

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، مدل 508 پژو که محصول لوکس این خودروساز فرانسوی به شمار می رود، چندی پیش توسط برخی نمایندگی های ایکاپ با قیمتی حدود 180 میلیون تومان پیش فروش شد. اگرچه گمان می رفت مشتریان مانند بیشتر مواقع که از محصولات جدید بازار خودرو کشور استقبال می کنند، پژو 508 را نیز با آغوش گرم بپذیرند، با این حال خودرو موردنظر تا به امروز نتوانسته در دل ایرانی ها جا باز کند.
به گفته یکی از نمایدگی های ایکاپ، مشتریان از پژو 508 به دلیل قیمت بالای آن استقبال نکرده و ترجیح می دهند این قیمت را برای دیگر خودروهای وارداتی بازار هزینه کنند. با وجود این شرایط، ایکاپ از امروز بار دیگر پژو 508 را به صورت گسترده تر پیش فروش خواهد کرد و حالا باید منتظر ماند و دید این بار مشتریان از این محصول لوکس و گران استقبال خواهند کرد یا 508 به سرنوشت دیگر خودروهای وارداتی ایران خودرو از جمله پژو 407 و سوزوکی کیزاشی دچار خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

مردم دیگه فهمیدن که اینا ماشین های بی کیفیت رو به جند برابر قیمت به مردم می اندازند برا همین استقبال نشد. یعنی مسئولین این شرکت متوجه نشدند هنوز>!

افزودن نظر جدید