وقتی پارس خودرو محصولاتش را انبار می کند

پشت پرده گرانی ساندرو و برلیانس

قیمت ساندرو و برلیانس H330 در حالی این روزها صعودی شده و افزایشی ناگهانی را تجربه کرده که شنیده می شود پارس خودرو از عرضه این دو محصول به بازار کاسته و چند دستگاه از آنها را به اصطلاح انبار کرده است.
پشت پرده گرانی ساندرو و برلیانس

به گزارش خبرنگار صنعت نویس،آن طور که  فعالان بازار عنوان می کنند، طی چند روز گذشته قیمت ساندرو در رنگ سفید به 52 میلیون و 500 هزار تومان رسیده که نشان از افزایش قیمت یک میلیون و 500 هزار تومانی آن دارد. همچنین برلیانس مدل H330 نیز که هم اکنون 57 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود، دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

این افزایش قیمت های ناگهانی اما ناشی از کاهش عرضه خودروهای موردنظر به بازار بوده، چه آنکه گفته می شود پارس خودرو از عرضه ساندرو و برلیانس به بازار کاسته است. این در حالی است که منابع آگاه تاکید می کنند هم اکنون نزدیک به 400 دستگاه ساندرو سفید رنگ در انبارهای پارس خودرو خاک می خورد. احتمالا وضعیت در مورد برلیانس نیز به همین شکل است این خودرو نیز با وجود آمار تولید مناسبش طی هفت ماه امسال، این روزها عرضه مناسبی به بازار ندارد.

به اعتقاد فعالان بازار، هدف پارس خودرو از انبار کردن ساندرو و برلیانس، به اصطلاح نگه داشتن بازار آنها در وضعیت قیمتی شان است. به عبرات بهتر، پارس خودرویی ها قصد دارند با کاهش عرضه خودروهای موردنظر که اتفاقا پر فروش نیز هستند، مانع کاهش قیمت آنها شوند.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید