پرده برداری از پرچمدار سونی اکسپریا با طراحی جدید

سونی کماکان هر ۶ ماه پرچمدار جدیدی به بازار عرضه می کند، از جمله Xperia XZ2 که لحظاتی پیش در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شد. این بار هم در کنار پرچمدار اصلی، یک نسخه جمع و جور تر هم وجود دارد که شرکت ژاپنی آن را XZ2 Compact نامیده است.
پرده برداری از پرچمدار سونی اکسپریا با طراحی جدید

به گزارش صنعت نویس، صفحه نمایش هر دو تلفن هوشمند +Full HD است و از فناوری HDR پشتیبانی می کند، با این تفاوت که پرچمدار اصلی ۵.۷ اینچی و نسخه ی کامپکت ۵ اینچی هستند.
سونی به عنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی دستگاه های صوتی تصویری، در تولید پرچمداران جدید خود هم روی سرگرمی تمرکز داشته است و فناوری های متعددی را در حوزه صدا، تصویر و دوربین به کار گرفته است.

موتور پردازش تصویر Sony BRAVIA برای پردازش ویدیوهای HDR کاربرد دارد و فناوری X-reality هم کیفیت ویدیوهای معمولی را برای مشاهده روی صفحه نمایش HDR دستگاه بهبود می دهد.
اما ویژگی جذاب تر فناوری لرزش پویا نام دارد که قادر است با تحلیل داده های صوتی ویدیوی در حال پخش، برای شما تجربه ی لمسی جدیدی خلق کند. در حقیقت این فناوری قصد دارد حس ادراکی لامسه را به بازی و فیلم های شما اضافه کند و با استفاده از آن هیجان را ادامه دهد. به واسطه‌ی پردازنده‌ی X-Reality می‌توانید تصاویر خود را ارتقا دهید و تجربه‌ی بصری شما با فناوری جدید Dynamic Vibration System بهتر هم خواهد شد

هر دو گوشی کسپریا ایکس‌زد ۲ و ایکس‌زد ۲ کامپک قابلیت فیلم‌برداری اچ‌دی‌آر با رزولوشن 4K را دارند. همانند نسل گذشته، این دو گوشی هم قابلیت ثبت اسلوموشن ۹۶۰ فریم‌برثانیه را دارند: اما این بار با رزولوشن HD.

به لطف تراشه اسنپدارگون ۸۴۵، امکان اتصال با سرعت ۱.۲ گیگابیت‌برثانیه نیز فراهم است.

منبع:دیجیاتو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید