پاسخ احمد توکلی به اظهارات ابطحی درباره بیماری‌اش

دفتر احمد توکلی در پاسخ محمد جواد ابطحی گفت: آقای ابطحی دچار یک سوء برداشت شدند. بله، آقای توکلی مبتلا به بیماری پارکینسون هستند، اما این بیماری هیچ تاثیری روی قدرت عقل افراد نمی‌گذارد. این توهینی است که آقای ابطحی نه تنها به آقای توکلی بلکه به تمامی افرادی که به نوعی با این بیماری درگیر هستند، روا داشته‌اند.

به گزارش صنعت نویس،محمدجواد ابطحی می‌گوید با توجه به وضعیت حاد بیماری پارکینسون احمد توکلی نمی‌توان درباره اظهارات ایشان انتظار خاصی داشت چرا که وضعیت سلامتی مناسبی ندارد.

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین رجایی، معاون سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در یادداشت مشترکی، مدعی شده‌اند که «غسال محمدتقی مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است که جنازه‌های روحانیون سرشناس را به خانه خود می‌برد و غسل می‌دهد.» غسال مصباح یزدی از زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در یک برنامه تلویزیونی به نقل از «غسال آیت‌الله مصباح» گفته بود موقع غسل، میت چشمانش را گشوده و نگاهی مهربانانه به غسال انداخته است. این ماجرا توسط صدیقی به عنوان «کرامت آیت‌الله مصباح» مطرح شد. صدیقی بعدا مجبور شد بابت این اظهارات عذرخواهی کند.
انتخاب

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید