پارس خودرو:فقط ما نماینده نیسان در ایران هستیم

در حالی شرکتی به نام "جهان نوین آریا" خود را به عنوان نمایندگی رسمی شرکت نیسان ژاپن در ایران معرفی می‌کند که مدیرعامل پارس خودرو می‌گوید فقط ما نماینده انحصاری واردات و عرضه محصولات نیسان در ایران بوده و دیگر ادعاهای صورت گرفته در این زمینه صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، از حدود یک سال پیش شرکتی به نام "جهان نوین آریا" با شعار کسب نمایندگی رسمی نیسان در ایران تبلیغات وسیعی را در این زمینه به راه انداخته است. این شرکت حتی در سایت خود مدعی شده که " خودروهای نیسان وارد شده از سوی این شرکت بر پایه نیازسنجی دقیق مشتریان ایرانی سفارش‌گذاری شده و متناسب با اقلیم و شرایط جوی ایران و با کد شناسایی خودرو (Vehicle Identification Number) مخصوص بازار ایران ساخته شده‌اند".

این‌ها در حالی است که مدیرعامل پارس خودرو نیز به عنوان شریک تجاری نیسان در ایران از مذاکره برای آغاز دور جدید فعالیتهای نیسان در ایران خبر داده و ادعاهای صورت گرفته مبنی بر کسب نمایندگی رسمی نیسان از سوی باقی شرکتها را رد می‌کند.

ناصر آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه مدتی است یک شرکت مدعی کسب نمایندگی رسمی نیسان در ایران شده است، این ادعا را رد و اظهار کرد: " پارس خودرو تنها نماینده انحصاری تولید و واردات محصولات نیسان در ایران چه به صورت CBU (واردات خودروی آماده) و چه CKD (تولید و مونتاژ) است".

وی افزود: " در حال حاضر برای آغاز دور جدید همکاری‌ها با شرکت نیسان در حال مذاکره هستیم که به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم".

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید