يدك كش هاي بي رحم و تحميل خسارت به مردم

موضوع حمل بد خودروها به پاركينگ و حمل بي رحمانه آنها از سوي نيسان آبي هاي يدك كش موضوع جديدي نيست و در اين ميان كنار آمدن پليس راهنمايي و رانندگي با آن نيز نكته تاسف برانگيز ماجراست.
يدك كش هاي بي رحم و تحميل خسارت به مردم

به گزارش خبرنگار صنعت نويس: كافيست خودروتان را در يك محل نامناسب و البته در معابر اصلي پارك كرده باشيد، همين كافي است كه راننده نيسان زنجير به جلوبندي آن بياندازد، بي تفاوت كه خودرو در دنده و يا در حالت دستي است.
هرچند كه رعايت قانون و پارك در محل قانوني و داراي مجوز پارك قابل احترام است و نبايد بهانه براي عدم كمبود جا براي پارك در هر جايي تراشيد ولي باز هم نمي توان اين رفتار بي رحمانه را به خاطر به جيب زدن هرچه بيشتر هزينه حمل به مردم تحميل كرد.
شايد بتوان تيغ نقد را به سمت پليس راهنمايي و رانندگي نشانه رفت. جايي كه با در نظر گرفتن شرايط خودرو و در ايامي كه كرونا گريبان همه را گرفته، مي توان با يك تماس ساده، صاحب خودرو را به محل پارك آن فراخواند و در قالب جريمه و يا تذكر، توقف در محل ممنوعه را به صاحب خودرو گوشزد كرد؛ چرا كه حمل خودرو به پاركينگ يك مساله است و هزينه هاي اجتماعي آن از قبيل درگيري براي پرداخت عوارض در مراكز پيشخوان و جريمه در مراكز پليس + 10 خود ذكر مصيبتي است كه در اين مقال نمي گنجد! حال رفتن حضوري در اين مراكز و در معرض بيماري قرار گرفتن پيش كش.
گذشته از همه اينها نيسان هاي آبي يدك كش،‌ خودرو را در حالت پارك در هر حالتي باشد، دماغش را به آسمان مي كشند و تا پاركينگ خركِش كنان مي برند.
يكي از كاربران صنعت نويس اين گونه نوشت. 10 دقيقه نشد كه خودرو خود را در جايي كه حتي نشاني از توقف ممنون نبود ولي از سوي همين نيسان هاي بي رحم كه فقط به فكر جيب خودشان هستند بردند در حالي كه خودرو من در حالت ترمز دستي بود و تا محل پاركينگ كه فاصله كمي نيز نبود، با ترمز درگير حمل كردند اين در حالي است كه اين كار به خودرو آسيب وارد مي كند.
حتي حاضر بودم به من خبر مي دادم و دستي را آزاد مي كردم و بعد آن را مي بردند!
به قدري هم سريع خودرو را مي برند كه به فاصله سه دقيقه از بردن آن با خودرو دربستي نيز به آن نرسيدم!
به هر حال اكنون در شرايطي به سر مي بريم كه به نظر مي رسد بايد بيشتر از گذشته رعايت حال يكديگر را بكنيم و به نظر مي رسد كه پليس مي تواند نقش جدي در اين زمينه ايفا كند، البته اگر خواستي وجود داشته باشد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید