ویژگی جدید اینستاگرام

شرکت اینستاگرام، به زودی ویژگی جدیدی برای ذخیره استوری‌های ناتمام در پیش نویس دریافت خواهد کرد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت تمایل به پیش نویس استوری‌های خود بازگردند و بعداً آن‌ها را تکمیل کنند.

به گزارش صنعت نویس،در حالی که اینستاگرام می‌گوید این ویژگی کاری در دست انجام است، اما تصاویری از این قابلیت در اینترنت منتشر شده است. تصاویر نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال کار بر روی یک پاپ آپ جدید است که به کاربران امکان می‌دهد داستان‌های خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کنند یا آن‌ها را کنار بگذارند و استوری جدیدی را شروع کنند.

این شرکت با انتشار توئیتی در حساب رسمی خود درباره این ویژگی خبر داد و نوشت: "اتفاق جدیدی در راه است. به زودی می‌توانید استوری‌ها را در پیش نویس داشته باشید. "

ویژگی بعدی اینستاگرام افزودن برچسب برای پست‌هایی است که توسط دنبال کنندگان در استوری‌های خود مجدداً به اشتراک گذاشته می‌شود، با هدف توضیح منبع این پست‌ها، که از طریق تمام بخش‌های این برنامه از جمله Rails و پست‌های صفحه اصلی در دسترس هستند.

نحوه کار این ویژگی جدید

تصاویر صفحه‌ای که از این ویژگی منتشر شده نشان می‌دهد که اگر کاربری هنگام گذاشتن استوری پشیمان شود و صفحه را ببندد، اینستاگرام پیامی را برای کاربر می‌فرستد که سه گزینه به او می‌دهد. اولین گزینه به کاربران اجازه می‌دهد استوری را کنار بگذارند و با یک استوری جدید شروع کنند. با این کار تمام ویرایش‌های قبلی ایجاد شده در استوری پاک می‌شود و کاربر دیگر به آن دسترسی ندارد. گزینه دوم به نام ذخیره پیش نویس وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد ویرایش‌های استوری خود را در پیش نویس ذخیره کنند. این استوری را منتشر نمی‌شود، اما آن را به عنوان پیش نویس نگه می‌دارد تا کاربر بتواند بعداً به آن بازگردد.

گزینه سوم لغو است که این پیام را رد می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد دوباره به صفحه ساخت استوری برگردد. این دکمه در صورتی مفید است که کاربر هنگام کار روی یک داستان به اشتباه دکمه برگشت را زده باشد.

عذرخواهی فیسبوک از کاربران

از آنجا که تمام سرویس‌های متعلق به فیسبوک عصر جمعه گذشته از کار افتاده بودند و اینستاگرام هم که پلتفرمی از فیسبوک است با مشکل روبرو شد، این مشکل یک نقص فنی بزرگ بود. در آن زمان، حساب Facebook Gaming در مورد این مشکل در بستر توئیتر اظهار نظر کرد و گفت: "تعدادی مشکل وجود دارد که در حال حاضر خدمات فیسبوک را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جمله جریان بازی. "

با این حال، پس از بیش از ۶۰ دقیقه وقفه، به طور طبیعی همه سرویس‌ها دوباره بازگردانده و درست شدند، در حالی که غول رسانه‌های اجتماعی مجبور شد از همه کاربران عضو در تمامی پلتفرم‌های خود عذرخواهی رسمی بکند، فیسبوک از آن‌ها برای صبر و حوصله در هنگام قطع خدمات تشکر کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید