وعده کاهش قیمت از سوی ایران خودرو

مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو، با تاکید بر تحویل بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودرو از محصولات این شرکت از ابتدای بهمن تاکنون، گفت: به طورسنتی با نزدیک شدن به شب عید هیجان در بازار بیشتر و این موضوع سبب افزایش تقاضا می‌شود.

ناصر غریب نواز افزود: به صورت میانگین و بدون احتساب روزهای تعطیل، ایران خودرو روزانه بالغ بر دو هزار و 600 دستگاه از محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. وی تاکید کرد: بنابراین روند تحویل خودرو به بازار، حداکثری صورت گرفته، اما به هرحال هیمشه سوداگرانی هستند که می‌خواهند با ملتهب کردن بازار، سود خود را افزایش دهند.
مدیر تحویل و لجستیک ایران خودرو با طرح این ادعا که عرضه به بازار افزایش نیز یافته، گفت:با نزدیک شدن به شب عید تمایل به خرید خودرو نو هم بیشتر می‌شود که کاملا طبیعی است، هرچند عرضه نشان می‌دهد تقاضای مصرف چندان تغییری نداشته است.
این مقام مسئول در رابطه با راهکار اتخاذ شده شرکت‌ها برای مقابله با این افزایش تقاضای کاذب، اظهار کرد: به دلیل اینکه از عرضه خود کاملا مطمئن هستیم، طرح تحویل حضوری را بیش از 2 ماه است راه‌اندازی کرده‌ایم و در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند تحویل خودرو به مشتریان، علاوه بر روش‌های معمول، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب (حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل) به صورت حضوری از درب کارخانه در حال تحویل خودرو به مشتریان هستیم.
وی افزود: نه‌تنها در تهران بلکه در شهرستان ها هم تحویل حضوری را راه‌اندازه کرده‌ایم؛ این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که جمع‌آوری خودروهای ناقص سبب افزایش عرضه شده است. غریب نواز در نهایت تاکید کرد: پیش‌بینی این است که با گذشت کمی زمان و با ادامه روند فعلی عرضه‌، التهابات خود به خود فروکش کند.
ایسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید