وعده وزیر نیرو در خوزستان

وزیر نیرو گفت: به هیچ وجه دیگر در زمینه آب مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا چیت چیان امروز در حاشیه بازدید سفر رئیس جمهور از تصفیه خانه شماره 2 اهواز اظهار داشت: سوخت مصرفی دیزل ژنراتورها گازوئیل است و در تصفیه خانه شماره 2 اهواز نیز از سوخت گازوئیلی استفاده می‌شود.

وی افزود: ژنراتورهای با مصرف سوخت گازوئیل مزایای خوبی دارد زیرا با قطع جریان برق و گاز؛ دیزل ژنراتورها می‌توانند با مصرف سوخت گازوئیلی به تولید برق ادامه و از قطع جریان آب شرب مورد نیاز شهروندان جلوگیری کند.

وزیر نیرو با اشاره به مزیت دیزل ژنراتور ‌گفت: چون سوخت مصرفی دیزل ژنراتورها از گازوئیل است این خوبی را دارند که با قطع برق جریان آب همچنان برقرار است و در تصفیه خانه شماره دو اهواز از ژنراتورهای گازویل استفاده می‌کنیم.

وی  عنوان کرد: به دلیل گران بودن قیمت گازوئیل، دیزل ژنراتور‌ها نمی‌توانند به طور دائم در مدار باشند به همین علت در تصفیه‌خانه شماره 2 از  سیستم سوم گزاینجین دیزل استفاده می‌شود. گزاینجین دیزل  ژنراتور‌هایی هستند که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و با سرمایه‌گذاری شرکت آبفا تامین می شوند.

وزیر نیرو در پاسخ به سئوال رئیس جمهور مبنی بر اینکه آیا دیگر آب مردم قطع نخواهد شد گفت : به هیچ وجه دیگر در این زمینه مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید