وعده جدید پرداخت سود سهام عدالت

در حالی که وزیر اقتصاد اعلام کرد سود سهام عدالت حدود یک ماه دیگر پرداخت خواهد شد، یک مدیر در سازمان خصوصی سازی، از احتمال پرداخت سود تا هفته آینده خبر داد.
وعده جدید پرداخت سود سهام عدالت

به گزارش صنعت نویس، مسعود کرباسیان در حاشیه اولین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: به دارندگان سهام عدالت توصیه می‌کنم تا از فرصت تمدید شده یک‌ماهه برای پرداخت باقی مانده پول سهام عدالت خود استفاده و برای این کار به سایت سازمان خصوصی‌سازی مراجعه کنند، تا بعد از آن بتوانیم مالکیت مردم از سهام عدالت را محقق کنیم. ضمن این که پرداخت سود سهام عدالت نیز پس از این مهلت یک ماهه آغاز خواهد شد.

پرداخت سود معطل یک امضا
با این حال، مدیر دفتر سهامداری سازمان خصوصی سازی در گفت‌وگو با فارس، بابیان این که نامه درخواست سازمان خصوصی‌سازی برای واریز سود نقدی سهام عدالت به حساب مشمولان در اواسط هفته گذشته به نهاد ریاست جمهوری ارسال شده است، افزود: در صورت امضای این درخواست در این هفته، واریز نخستین سود نقدی سهام عدالت از هفته آینده آغاز خواهد شد.
اسماعیل مختاری دولت آبادی، علت تاخیر در پرداخت سود را تصمیم شورای اصل 44 برای تمدید مهلت تسویه سهام عدالت دانست و افزود: چنان چه این سود در 31 شهریورماه امسال پرداخت می‌شد، هر مشمول برخوردار از سهام عدالت یک میلیون تومانی، مبلغ 40 هزار تومان سود نقدی در نخستین مرحله از واریز سود سهام عدالت دریافت می‌کرد، اما با توجه به افزایش سودهای دریافتی در هفته‌های اخیر به احتمال فراوان رقم نخستین سود سهام عدالت با افزایش مواجه شده یا طیف بیشتری از مشمولان سهام عدالت می توانند جزو نخستین دسته دریافت‌کنندگان سود سهام عدالت قرار گیرند.

فقط ۵ صدم درصدجمعیت، اقساط را واریز کردند
به گفته وی از مجموع حدود 49 میلیون نفر مشمول دریافت سهام عدالت تاکنون کمتر از 5 صدم درصد از این جمعیت برای واریز اقساط باقی مانده خود به حساب خزانه‌داری کل کشور اقدام کرده اند که در مجموع مبلغی حدود 11 میلیارد تومان را دربر می‌گیرد.

منبع:تسنیم

افزودن نظر جدید