واکنش محسن هاشمی به تعطیلی متروی تهران

هاشمی درباره پیشنهاد تعطیلی مترو با توجه به شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد گفت: امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران بود و اعضا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند و این فرصت مغتنمی برای ضدعفونی شورای شهر تهران است و این تعطیلی بدین معنا نیست که اعضا در محل کار خودحضور ندارند و ما تنها جلسه صحن نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از نطق عضو شورای شهر تهران وارد بررسی نامه اعتراضی فرمانداری تهران شدیم و اعضا رای به اصلاحات دادند و پس از آن وارد بررسی نظام‌نامه فعالیت اجتماعی شدیم و یک فوریت آن به تصویب رسید.

هاشمی درباره آخرین خبرها از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه داد: بحث اوراق مشارکت و خرید واگن مطرح شده است اما باید گفت مشکل اصلی در سیستم کاغذ بازی اداری است و همین امر موانعی را ایجاد کرده است.

او بیان کرد: یکی از مواردی که مطرح شد معرفی بانک عامل برای انتشار اوراق و تضامین است و شهرداری تهران برای حل مشکل های موجود فعال است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به پیشنهاد تعطیلی‌ مترو با توجه به شیوع کرونا افزود: برای تعطیلی مترو با توجه به شیوع کرونا من اظهار نظر نمی کنم و بعید است بتوانند مترو را تعطیل کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید