واکنش رامبد جوان به اتفاقات اخیر کشور

در پی اتفاقات اخیر از جمله زلزله، آلودگی هوا و گرانی‌هایی که در چند روز اخیر اخبارش را شنیده‌ایم، رامبد جوان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به این معضلات واکنش نشان داد و به دنبال کنندگان صفحه‌اش پیشنهاد داد تا خواسته‌هایشان را به گوش دولتمردان برسانند.
واکنش رامبد جوان به اتفاقات اخیر کشور

به گزارش صنعت نویس، رامبد جوان در این پست نوشت: «سلام به همتون. مملکتمون دوران سخت و عجیبى رو از سر میگذرونه. زلزله‌ها (که اصلا اعلام شده سال ٢٠١٨ سال زلزله در همه جاى دنیاست)، آلودگی هوا، گرونى و پیامدهاش، کشته هاى جاده اى (آمارش ترسناکه... انگار هر هفته یه بویینگ زمین مى خوره)
افسردگى (طبق گزارش وزارت بهداشت از هر ٤ نفر ١ نفر افسردگى در حد دارو و درمان جدى داره)، دروغ و خشم و نفرت که درون هممون، از دولتمرد گرفته تا خود ما مردم بیداد میکنه.، اعتبار بین المللى هم که افتضاح.، تازه محیط زیستمون هم رو به پایانه.

کودک آزارى و تجاوز به عنف و بیماریهاى جنسى هم که خداروشکر توضیح نداره. ترافیک و صنعت خودروسازى و واردات خودروهاى مزخرف چینى و.... بحران تشخیص بیمارى در بیمارستانها و جامعه بهداشتى و پزشکى هم که.....

خلاصه با این فقر فرهنگى و اقتصادى و سیاسى و.. که مقصرش فقط خودمون و انتخابهامون و شیوه زندگی بر خلاف رسم و قانون و قاعده تمام دنیاست

ولى بیایم فکر کنیم چطور ایران عزیزتر از جانمون رو کمک کنیم تا بلند بشه و سرپا بایسته و کنار هم به اوج و قله برسونیمش.ما و ایرانمون همه چیزهاى خوب حقمونه.

با بى نظمى و نفرت نمى‌شه صاحب بهترین‌ها و پیروزى شد.

کنار هم بایستیم و از داشته‌هامون مراقبت کنیم و پاى انتخاب‌هامون بمونیم و وادار شیم به اصلاح و درست شدن. از دولتمردامون و از همه مسئولین که خودمون انتخابشون کردیم بخوایم که به حرفامون گوش بدن و عمل کنن و جوابگو باشن یقینا ما تا الان درست نخواستیم که بى جواب موندیم »

منبع:خبرآنلاین

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید