واکنش جواد خیابانی به شوخی‌های مجازی

گزارشگر فوتبال ایران که در فضای مجازی دست مایه شوخی و خنده کاربران است در این رابطه واکنش نشان داد.

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایلنا، جواد خیابانی گزارش گر توانای کشورمان که بسیاری از بازی های مهم داخلی و خارجی را گزارش کرده با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با شوخی‌های فضای مجازی و تقلید صدایش به گفتگو پرداخت. 

* این روزها حجم شوخی با شما زیاد شده و ناراحت نیستید که مردم با صدای شما، لحن‌تان و تکیه کلام شما شوخی می‌کنند؟

مردم به من لطف دارند. آن چه در کوچه و خیابان و بازار و دانشگاه می‌بینم چیزی غیر از این نیست اما عیبی ندارد اگر شوخی کنند و بخندند. در این روزگار پر از غم و غصه، همین که مردم بخندند خوب است و مهم نیست سوژه خنده آنها من باشم.

*از اینکه سوژه رسانه ها و فضای مجازی می شوید باعث ناراحتی شما نمی شود؟

برخی ایرادهای الکی که به کارم وارد می‌شود ناراحتم می‌کند. اشتباه کنم و اشتباهم سوژه خنده شود حرفی نیست چون هیچ وقت ادعا نکردم بی اشتباه هستم اما این که در صدای من دست ببرند و مثلا این که یک تیکه از حرف من را ببرند و «که انصافا» بشود «کثافت» یا یک کلمه زشت در گزارش بازی من گنجانده شود با حذف ادامه حرف و گنجاندن سکوت، این بداخلاقی است. فضای مجازی ایراد ندارد و اتفاقا خیلی هم عالی است و به زندگی امروزی کمک می‌کند، در وقت صرفه‌جویی می‌شود و فاصله‌ها از بین می‌رود اما ما بلد نیستیم از این امکانات به نفع خودمان استفاده کنیم و چیزی که قرار بود در خدمت ما باشد ما را در اختیار و تحت امر خودش قرار می‌دهد. ما بدیم و ایراد داریم که از فضای مجازی بد استفاده می‌کنیم.

*یک وقت‌هایی که حجم شوخی‌ها با شما زیاد می‌شود، این انتقادهای تخریبی دخترتان را اذیت نمی‌کند؟ 

قبلا اذیت می‌کرد اما با نگار بابا حرف زدم و گفتم خودش را درگیر این حرف‌ها و نقدها نکند. گفتم به هرحال این هم کار من است و یک سری آدم هم بیکار هستند و اذیت می‌کنند، تو ناراحت نشو و این شکلی اوضاع بهتر شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید