هشدار درمورد فروش خودروهای زیر قیمت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه از مردم درخواست می کنیم گول شرکت های غیرمجاز را نخورند، گفت: سایت ثبت سفارش خودرو بسته است اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.
هشدار درمورد فروش خودروهای زیر قیمت

به گزارش صنعت نویس، بیش از یک ماه از بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو می‌گذرد و باز شدن مجدد آن تا زمان تصویب طرح تصویب ساماندهی واردات خودرو در دولت زمان می برد. با این وجود همچنان شرکت ها با ارائه آگهی‌های فروش، خودروهایی که وجود خارجی ندارند را پیش فروش می‌کنند. در بسیاری از این تبلیغات قیمت خودروها ارزان تر از قیمت بازار اعلام شده که همین امر مردم را تشویق به خرید می‌کند.

به عنوان نمونه در حال حاضر قیمت توسان در بازار 197 میلیون تومان است اما شرکت های غیر مجاز آن را با قیمت 166 میلیون تومان با تحویل 30 تا 60 روزه پیش فروش می‌کنند.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در همین زمینه گفت: از مردم درخواست می کنیم گول شرکت های غیرمجاز را نخورند، سایت ثبت سفارش خودرو بسته است اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه شکایت های متعددی به اتحادیه ارسال شده که در حال بررسی آنها هستیم، افزود: برخی از این شرکت‌های غیر مجاز پول ماشین را نقداً از مشتری دریافت می‌کنند و آنها هم به امید سود بیشتر و خرید خودروی ارزان تر از قیمت بازار این پول ها را پرداخت می‌کنند.

منبع:تسنیم

افزودن نظر جدید