در همایش نمایندگی های شرکت ایران خودرو دیزل صورت گرفت

هدف گذاری برای افزايش سهم بازار شركت گواه

هدف اصلي شركت گواه،‌ جلب اعتماد مشتريان و سرعت بخشيدن به فرآيند پاسخ گويي و ارايه خدمات مناسب و درخور به مشتريان است.
هدف گذاری برای افزايش سهم بازار شركت گواه

 

به گزارش صنعت نویس مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل، گواه، در همايش سالانه نمايندگي هاي اين شركت با بيان اين مطلب گفت: با توجه به سهم بازار خدمات پس از فروش شركت گواه براي خودروهاي سنگين، امسال برنامه ريزي دقيقي براي افزايش سهم به ويژه در بخش وارانتي صورت گرفته است.

سيد جعفر صالح با اشاره به جايگاه اين شركت در سال هاي گذشته گفت: نبايد به افتخارات گذشته بسنده كنيم، شرايط حاكم بر اقتصاد جامعه تغيير كرده و سازمان ها و شركت ها از جمله گواه نيز بايد سرعت خود را متناسب با تغييرات افزايش دهند تا بتوانند نيازهاي جامعه و مشتريان را برآورده كنند.

صالح افزود: در گذشته شركت هاي توليدكننده خودروهاي سنگين محدود بودند اما درحال حاضر شركت هاي مختلفي هستند كه خودروهاي سنگين و تجاري به بازار عرضه مي كنند و تنوع محصول در اين بخش از بازار افزايش يافته است.

وي از مديران نمايندگي هاي گواه خواست تا با ارزيابي وضعيت فعلي، برنامه هاي بهبودي را درنظر بگيرند و با اجراي آن و با ارايه خدمات مطلوب، تعداد مشتريان و سهم بازار خود را افزايش دهند.

وي توانمندي هاي نمايندگي هاي گواه در سطح كشور را بالا ارزيابي و خاطرنشان كرد: مديران نمايندگي ها بايد با ايجاد مزيت رقابتي در تنوع محصول و كيفيت، مشتري بيشتري جذب كنند.  وي گواه و نمايندگي هاي آن را مجموعه اي واحد قلمداد كرد و گفت: امسال جلسات مستمري را با مديران نمايندگي برگزار خواهيم كرد تا در تعامل با هم و هم افزايي بيش تر بتوانيم به مسيرهاي جديدي در ارايه خدمات به مشتريان دست يابيم.  وي همچنين به دريافت بازخورد از مشتريان و ارزيابي خدمات و اصلاح روش ها تاكيد كرد.

صالح از همكاري هاي شكل گرفته با شركت هاي تابعه ايران خودرو ديزل خبر داد و گفت: با شركت ايدم، چرخشگر و اپكو مذاكراتي صورت گرفته كه نتايج آن در فعاليت هاي شركت گواه تاثير زيادي خواهد داشت.

در پايان اين همايش از نمايندگي هاي برتر شركت گواه در بخش هاي گارانتي و وارانتي، مناطق محروم و خريد قطعات قدرداني شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید