هاوال به بهمن رسید+تصاویر

گروه بهمن كه در نمايشگاه هاي خودرويي اخير نيز همواره حضوري پررنگ داشته، با نگاهي ويژه به نمايشگاه خودرو تهران آمده و بعد از مزدا و فاو، در اين نمايشگاه جديدترين شريك تجاري خود يعني هاوال را معرفي كرده است.
هاوال به بهمن رسید+تصاویر

بسترن B30 و پيكاپ كاپرا٢ جديدترين محصولات گروه بهمن هستند كه به تازگي در بازار عرضه شده اند و در غرفه گروه بهمن در نمايشگاه خودرو تهران حضور دارند.
همچنين مزدا٣ جديد با امكانات به روزتر از قبل نيز به نمايشگاه خودرو تهران آمده و از ديگر پيكاپ هاي جذاب است غرفه نيز مي توان به خودرو ترالورد اشاره كردكه شباهت فراواني به دوج رم دارد.

اما جديدترين و مهمترين اتفاق غرفه بهمن موتور، حضور شاسي بلندهاي هاوال است كه از اين پس قرار است داخل كشور توليد و توسط بهمن موتور به بازار عرضه شوند.

هاوال خودروسازي شناخته شده و خوش نام چيني است كه در ساخت خودروهاي شاسي بلند تبحر خاصي دارد و تمركزش را بر اين سگمنت پرطرفدار متمركز كرده.
محصولات هاوال همواره از پرفروش ترين شاسي بلندهاي چيني هستند و در اين ميان هاوال H6 پرفروش ترين شاسي بلند بازار چين لقب گرفته.
هاوال H9 ، هاوال H6 و هاوال H2 نمايندگان هاوال در غرفه گروه بهمن در نمايشگاه خودرو تهران هستند. H2 محتمل ترين گزينه ايست كه توسط گروه بهمن در بازار عرضه خواهد شد. اين شاسي بلند كامپكت به پيشرانه ١.٥ ليتري توربو مجهز شده كه ١٤٧ اسب بخار قدرت و ٢١٠ نيوتن متر گشتاور توليد مي كند. اين پيشرانه با گيرباكس ٦ سرعته اتوماتيك جفت مي شود.
جوان خودرو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید