نوسان قیمت در 1285 دلار

قیمت طلا در معاملات امروز به علت وجود تنش‌های ژئوپلتیکی در جهان در اطراف 1285 دلار در نوسان است و تقریبا ثابت مانده است.
نوسان قیمت در 1285 دلار

به گزارش صنعت نویس، قیمت طلا امروز با توجه به تنش‌های ژئوپلتیکی در مورد کره شمالی و پس از کاهش دیروز از بالاترین قیمت 5 ماه گذشته، تقریبا ثابت ماند.

 فارس به نقل از رویترز هر اونس طلا با 72 سنت کاهش 1285.43 دلار فروخته شد. طلا روز گذشته به بالاترین قیمت از 9 نوامبر برابر با 1295.42 دلار در هر اونس رسیده بود.

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، امروز به ژاپن نسبت به ممانعت واشنگتن از برنامه‌های جاه طلبانه هسته‌ای و موشکی کره شمالی اطمینان داد.

به گفته تحلیلگران، «با توجه به اینکه تنش‌های ژئوپلتیکی و نگرانی‌ها در آستانه انتخابات فرانسه در حال افزایش است، طلا در چنین شرایطی به عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری به نسبت جذاب می‌شود.»

«فستیوال اکشای تریتیا هند در اوایل آوریل نیز می‌تواند تلنگری به لحاظ تقاضای فیزیکی به طلا وارد کند و همینطور به قیمت‌ها.»

جفری هالری، تحلیلگر ارشد بازار گفت: «نخستین دور انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه به میزان زیاد تیره به نظر می‌رسد و این امر احتمال زیاد خاصیت جذابیت طلا را شعله ور می‌کند.»

«تیترهای اخبار و نظرسنجی‌ها مسیر حرکت طلا در کوتاه‌مدت مشخص خواهد کرد.»

وانگ تائو، تحلیلگر ارشد رویترز معتقد است قیمت طلا ممکن است سطح مقاومتی 1281 دلار را بشکند و به سطح مقاومتی بعدی برابر با 1265 دلار سقوط کند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید