نماینده ولی‌فقیه در سپاه: بعضی انحرافات احمدی‌نژاد گفته نشده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت معادلات منطقه را بر هم زده به قدرت و قوت بالای نیروهای مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: اگر موشک‌های فجر پنج نبود، غزه امروز وضعیت دیگری داشت.

حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع طلاب و روحانیان حوزه علیمه سمنان و در حاشیه افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در این استان اظهار کرد: اگر صهیونیست‌ها به قدرت و توان مقاومت باور نداشتند آنها را نابود می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن را از تدبیر جمهوری اسلامی نام برد و گفت: ایران با این تدبیر و تغییر صحنه نبرد، معادله قدرت را در منطقه تغییر داد لذا از همین رو است که یک گروه همچون حزب‌الله می‌تواند در برابر یک ارتش به قول آنها شکست‌ناپذیر به پیروزی برسد. همین تدبیر به موفقیت در جنگ غزه انجامید. اگر موشک‌های فجر پنج در غزه نبود، این باریکه امروز وضع دیگری داشت و دشمنان مقاومت آن را نابود می‌کردند.

وی با بیان اینکه همه دولت های ما در مقطعی به آمریکا اعتماد کردند افزود: متاسفانه در دولت های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد و در این دولت نیز صحبت از اعتماد و مذاکره با آمریکا شد و دیدیم که نتیجه اعتماد به آمریکا چه شد.

سعیدی با اشاره به برخی سخنان و رفتارهای رئیس‌جمهور پیشین کشورمان گفت: برخی انحرافات احمدی‌نژاد هنوز به‌مردم گفته نشده است.عده‌ای امروز طلبکار شدند. این افراد می‌گویند چرا در آن زمان از احمدی‌نژاد حمایت کردید؟ این در حالی است که طبیعی است تا مادامی که فرد در مسیر درست است باید از آن حمایت و پشتیبانی کرد و هرگاه به انحراف رفت باید در برابر آن موضع گرفت.

سعیدی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در ابتدا عملکرد خوبی داشت بیان کرد: امروز آنها که بعد از ایجاد انحراف همچنان از احمدی‌نژاد و دیگران حمایت کردند باید جواب دهند. آنها که تا مادامی که احمدی نژاد در مسیر درست بود از او حمایت کردند و وقتی منحرف شد از او تبری جستند شایسته تقدیرند نه نکوهش. چرا که قاعده و اساس بر همین است و دین نیز همین را از ما می‌خواهد. امروز آنها که در برابر امام و ولی‌فقیه ایستادند جوابگو باشند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید