توسط اورندپیشرو انجام شد

نصب کنیسترهای رایگان روی تاکسی ها

اورندپیشرو امروز در راستای سیاست های زیست محیطی خود، پروژه نصب رایگان کنیستر در تاکسی های منطقه ملارد و صفادشت را آغاز کرد.
نصب کنیسترهای رایگان روی تاکسی ها

در این مراسم که با حضور مسوولان محیط زیست استان تهران و مدیران اورندپیشرو و همچنین مسوولان شهری ملارد و صفادشت برگزار شد، حمیدرضا صمدی رئیس هیئت مدیره هولدینگ رایزکو با اشاره به اهمیت محیط زیست و هوای پاک، گفت:مسئولیت اجتماعی ما این است که قدمی برای محیط زیست خود برداریم و  تمامی فعالیت های رایزکو و اورند پیشرو در همین راستا بوده است. وی افزود: برای توسعه و پیشرفت محصولات خود باید برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت داشته باشیم. صمدی تاکید کر:باید خودمان را پایش کنیم که تا چه حد توانسته ایم مسئولیت  در قبال نسل آینده را انجام دهیم.

همچنین آرمان موسوی مدیر عامل اورند پیشرو نیز در این مراسم به تشریح فعالیت ها و پیشرفت های اخیر شرکت در راستای حفظ محیط زیست پرداخت و گفت: کنیستر باعث جلوگیری از ورود هیدروکربن به هوای محیط شده و از طرفی سبب صرفه جویی در مصرف سوخت می شود. وی ادامه داد: داخل کنیستر از کربن اکتیو استفاده شده است که گریدی خاص از کربن است و همچنین از پوسته نارگیل و هسته زردآلو برای تولید این کربن استفاده می شود. به گفته موسوی، در این کنیستر کنترل میعانات بنزین به حداکثر رسیده و برای محیط زیست مفید است؛ همچنین کاتالیست های جدید اورند پیشرو نیز استاندارد یورو٦ نیز دریافت کرده اند و انتظار می رود خودروسازان پشتیبانی بیشتری از تولید این محصول کنند.

موسوی تاکید کرد:اورند پیشرو توان تامین ٢/٣ نیاز خودروسازی کشور را دارد و همچنین از تولید کنندگان باک پلیمری برای خودروهاست. او ادامه داد: در حال حاضر روند استفاده از باک های پلیمری در جهان رو به افزایش است؛ افزایش ایمنی در تصادفات از مهمترین مزایای استفاده ازباک های پلیمری است.

در پایان مراسم دیروز اما طی یک حرکت نمادین ، برای تعدادی از تاکسی های شهری کنیستر جدید نصب شد. همچنین در پایان این مراسم در راستای سیاست های محیط زیستی اورندپیشرو، ۵۰۰ اصله درخت نیز در صفادشت کاشته شد.این کار در راستای سیاست های محیط زیستی خیریه راز که قرار بر کاشت ۴۱ هزار اصله درخت در بازه زمانی یک ساله است، اتفاق افتاد. موسسه خیریه راز که یکی از زیر مجموعه های هلدینگ رایزکو است و در راستای تحقق یافتن یکی از اهداف خود (حمایت از محیط زیست)این برنامه را با حمایت مالی مجموعه اورند پیشرو برگزار کرد. 

 

منبع عکس:خبرخودرو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید