نرم افزار فوتوشاپ را به گوشیتان بیاورید

با عرضه یک نرم افزار موبایلی جدید به نام Exacto شما می توانید به دقت بخش هایی از عکس مورد نظرتان را برش بزنید و جزییات و پس زمینه آن را تغییر دهید.
نرم افزار فوتوشاپ را به گوشیتان بیاورید

به گزارش فارس به نقل از دیجیتال ترندز، خدمات قابل دسترس از طریق Exacto پیش از این تنها در برنامه فوتوشاپ و از طریق ابزار pen selection قابل دسترس بود، اما حالا کاربران تلفن های همراه با استفاده از Exacto به راحتی می توانند بخش هایی از عکس ها را انتخاب و آنها را با جزییات دیگری ترکیب کنند.

این برنامه توسط سامر اعظم ابداع شده که پیش از این هم برنامه های موبایلی محبوبی مانند ProCam4 را عرضه کرده بود. برنامه جدید که تنها با آیفون و آی پد سازگاری دارد، به کاربر امکان می دهد تا نقاطی را دور تا دور تصویر مورد نظر مشخص کرده و علامت بزند و سپس فرد یا شی علامت زده شده را از زمینه خود جدا کند. امکان تغییر نقاط علامت زده شده و undo  و  redo مکرر هم باعث می شود تصحیح نقاط انتخاب شده به راحتی ممکن باشد.

این برنامه مانند برنامه فوتوشاپ به کاربران امکان لایه بندی می دهد و کاربران می توانند حتی نتیجه کار را قبل از نهایی کردن تغییرات مشاهده کنند. علاقمندان با پرداخت سه دلار می توانند این برنامه را از فروشگاه اپل خریداری کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید