با ادامه تهدید لبنان به شروع جنگ سوم

نتانیاهو، سید حسن نصرالله را به ترور تهدید کرد

« بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم تروریستی صهیونیستی،« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را به ترور تهدید کرد.
نتانیاهو، سید حسن نصرالله را به ترور تهدید کرد

به گزارش  صنعت نویس، نتانیاهو در واکنش به اظهارات دبیرکل حزب الله در گفت وگو با شبکه المیادین و تاکید او بر این که هر نقطه فلسطین اشغالی از جمله تاسیسات هسته ای آن در تیررس موشک های حزب الله قرار دارد، گفت: اما در خصوص تهدیدات سیدحسن نصرالله، او نباید عزم و اراده اسرائیل را بیازماید، او به خوبی می داند که چرا در مخفیگاه به سر می برد.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیدهای غیرمستقیم در خصوص شروع جنگ علیه لبنان را با به نمایش گذاشتن توانائی های دفاعی و هجومی خود در جنگ آینده تکرار کرد.

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط دفاعی بنا شده در طول مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان به ارتفاع 9 متر افزایش می یابد تا جلوی نفوذ نیروهای حزب الله به شهرک های صیونیست نشین نزدیک مرزها گرفته شود.

این شبکه صهیونیستی افزود: اقدامات در اطراف شهرک مکافعام و چند نقطه دیگر مرزی شروع شده و یکی دیگر از اهداف خارج شدن این شهرک ها از تیررس تک تیراندازان حزب الله است.

« اور هیلر» گزارشگر نظامی این شبکه گفت که ارتش اسرائیل درصدد تکمیل مراحل آمادگی خود به منظور ورود به « جنگ سوم علیه لبنان» است زیرا مقامات اسرائیلی به خوبی تهدیدهای سیدحسن نصرالله را می بینند و می شنوند.

وی افزود: بخش های ویژه دستگاه امنیتی ارتش اسرائیل به طور دائم تجربیات حزب الله در جنگ سوریه را در چارچوب « آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدها در جنگ آینده از جمله نفوذ صدها رزمنده به شهرک نشین ها و سیطره بر آنها » تحلیل و ارزیابی می کنند.

هیلر به نقل از منابع نظامی ارتش صهیونیستی اضافه کرد: سیم خاردارها و دیوارهای نصب شده در مرزهای با لبنان با نمونه های آنها در مرزهای مصر و اردن کاملا متفاوت است.

این گزارشگر نظامی گفت: خطوط دفاعی در مرزهای اردن و مصر برای جلوگیری از نفوذ مهاجران و قاچاقچیان است اما در مرزهای لبنان بخشی از برنامه آمادگی ارتش اسرائیل برای جنگ آینده است.

وی افزود: به همین دلیل یگان های مهندسی در حال تغییر توپوگرافی منطقه مرزی از طریق تبدیل ایجاد خاکریزهای بلند هستند تا شاید بتوانند نفوذ رزمندگان حزب الله را سخت کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید