معرفی 10 خودروی دوست‌داشتنی ارزان‌

در این مطلب به معرفی خودروهای ارزان‌قیمتی می‌پردازیم که بازسازی یا ایجاد تغییراتی در آن‌ها ساده است و می‌توان با آن‌ها رانندگی لذت بخشی را تجربه کرد.
معرفی 10 خودروی دوست‌داشتنی ارزان‌

به گزارش صنعت نویس، اگر خواهان خودرویی برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفتهٔ خود هستید و درعین‌حال نمی‌خواهید پول زیادی برای این کار هزینه کنید، باید به سراغ خودروهای دست‌دوم قدیمی بروید. خودروهایی که هنوز هم می‌توان از میان آن‌ها گزینه‌های مناسبی را برای مقاصد مختلف پیدا نمود.

برای دریفت: نیسان 240SX
این نیسان در دنیای دریفت خودروی بسیار متداولی است که دلایلی برای این موضوع وجود دارد. از 240SX تعداد زیادی برای خرید وجود دارد، به‌راحتی کار می‌کنند، شاسی آن برای یادگیری دریفت در پیست‌ها مناسب است و نهایتاً قطعات افترمارکتی بسیار زیادی برای آن وجود دارد.

ماسل کار ارزان‌قیمت: شورلت کامارو نسل سه
بله مطمئناً کاماروهای دههٔ 60 بسیار جذاب هستند اما نمونه‌های خوبی از نسل سوم آن‌را می‌توان با قیمت‌های پایینی پیدا کرد. در بازار می‌توان کامارو نسل سه را با موتور V8 یا هر موتوری که توسط جنرال موتورز ساخته شده است، از LS گرفته تا پیشرانه‌های بلوک بزرگ، پیدا کرده و سپس از تجربهٔ رانندگی با یک ماسل کار لذت برد.

برای تیونرها: هوندا سیویک مدل‌های 2006 تا 2011
این سیویک ممکن است سریع‌ترین خودرو در جاده‌ها نباشد اما مانند هر هوندای دیگری انعطاف‌پذیر است، در برابر استفاده‌های نادرست دوام می‌آورد و به‌راحتی امکان تیونینگ آن برای دستیابی به قدرت بیشتری وجود دارد. همچنین با اضافه کردن کمک‌فنرها و لاستیک‌های بهتر، می‌توان به چابکی شگفت‌آوری در پیچ‌ها دست پیدا کرد.

تراک کلاسیک: جی‌ام‌سی تراک مدل‌های 1973 تا 1987
نه‌تنها نمونه‌های تمیز این تراک‌ها نسبتاً به‌راحتی پیدا می‌شوند بلکه ارزش آن‌ها نیز به‌سرعت در حال افزایش است؛ بنابراین اگر به دنبال خودرویی هستید که بتوانید از آن همانند یک خودروی کار استفاده کنید، تراک‌های جی‌ام‌سی بهترین گزینه هستند.

موتور وسط زیبا: پورشه باکستر
قیمت نمونه‌های نسل نخست پورشه باکستر بسیار پایین است که این خبر بدی برای کسانی است که یک نمونهٔ صفرکیلومتر آن‌را خریداری کرده‌اند و خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال یک معاملهٔ خوب هستند؛ البته هرچند قیمت قطعات باکستر نسبتاً مناسب است اما هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن جداً بالا است.

برای استفاده در پیست: مزدا میاتا نسل دو
درحالی‌که اکثر افراد به دنبال یک میاتای نسل اول برای رانندگی آخر هفته هستند، نسل دوم این رودستر ژاپنی سریع‌تر، چابک‌تر و جادارتر است. علاوه بر این، به خاطر اینکه این نسل فاقد چراغ‌های مخفی است، قیمت بسیار ارزان‌تری دارد.

آفرودر: جیپ چروکی XJ
نه‌تنها این SUV یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای رفتن به آفرود است، که همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها هم هست زیرا در این جیپ مکعبی می‌توان توانایی‌های آفرود بالایی را پیدا کرد. البته برای به حداکثر رساندن قابلیت اطمینان، باید نمونه‌های مجهز به موتور 4 لیتری شش سیلندر خطی را پیدا نمود و به پوسیدگی‌ها نیز بسیار توجه داشت.

کلاسیک ژاپنی: داتسون 280Z
داتسون 240Z یکی از زیباترین خودروهای ژاپنی تاریخ است که امروزه در مزایده‌ها با قیمت‌های بالایی خریدوفروش می‌شود. بااین‌حال اگر خواهان چیزی نزدیک به آن ولی با قیمت کمتر هستید، به 280Z نگاهی داشته باشد. این مدل چندان با 240Z متفاوت نیست و پیشرانهٔ بزرگ‌تری هم دارد. چه چیزی از این بهتر؟

خودروی مردمی: فولکس‌واگن بیتل
اگر سرعت اولویت شما نباشد، فولکس‌واگن بیتل را در نظر داشته باشید. تعداد بسیار زیادی از این ماشین ساخته شده و بنابراین به‌راحتی می‌توان یک نمونهٔ آن‌را با قیمت پایینی خریداری کرد. همچنین می‌توان این قورباغهٔ دوست‌داشتنی را به شکل زیبایی بازسازی کرد تا همهٔ اطرافیان بدان لبخند بزنند.

ماسل کار مدرن: فورد موستانگ نسل چهار
مانند کامارو، هرچند نسل چهارم موستانگ هم محبوب‌ترین نمونهٔ آن نیست، اما شایستگی‌های زیادی دارد. این خودرو را می‌توان با قیمتی ارزان پیدا کرد درحالی‌که هندلینگ خوبی دارد و می‌توان قدرت پیشرانهٔ 4.6 لیتری V8 آن‌را بدون هیچ مشکلی به بیش از 500 اسب بخار رساند.

منبع:پدال

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید