معرفی فیس لیفت تسلا مدل S

شرکت خودروسازی تسلا به وعده‌ای که هنگام معرفی تسلا مدل 3 داده بود عمل کرد و یکی دو روز پیش به معرفی نسخه فیس لیفت از تسلا مدل S پرداخت.
معرفی فیس لیفت تسلا مدل S

به گزارش صنعت نویس، با اولین نگاه به تسلا مدل S، فورا به تغییرات ایجاد شده در چهره آن پی خواهید برد. طرحی که مابین تسلا مدل 3 و شاسی بلند تسلا مدل X قرار گرفته و چهره‌ای متفاوت از قبل خود را به نمایش گذاشته است. بدین صورت که می‌توان حالا چراغ‌ها و جلوپنجره‌ای مشبک شبیه به تسلا مدل X و مجموعه سپری اقتباس شده از تسلا مدل 3 را در چهره تسلا مدل S شاهد بود.
تغییرات داخل کابین هم نسبتاً جزیی هستند، ولی جدیداً از صندلی‌های مجهز به گرمکن، سیستم ورود بدون کلید و یک سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگری بزرگ 17 اینچی استفاده کرده‌اند که از بلوتوث و USB و دوربین دید عقب و یک سیستم ناوبری پشتیبانی می‌کند. دیگر گزینه‌هایی همچون روکش‌های چرمی ناپا، روکش‌های چرمی آلکانتارا، چراغ‌های LED برای روشنایی داخل کابین، فیلتر هوای HEPA، گرمکن صندلی‌های عقب و یک غربیلک فرمان متفاوت از مدل استاندارد هم وجود دارد که می‌توان به صورت سفارشی بر روی تسلا مدل S فیس لیفت نصب کرد.
برای بخش فنی این خودرو هم چهار نوع سیستم محرک در نظر گرفته شده است. برای مدل اولیه که کد S 70 دارد، تنها از یک موتور الکتریکی محرک استفاده شده که می‌تواند قدرتی 315 اسب بخاری و گشتاوری 440 نیوتن متری تولید کند و شتاب صفر تا صد را در 5.5 ثانیه پر کند.
دومین مدل با کد S 70D هم به دو موتور الکتریکی مجهز خواهد شد که قدرت تولیدی آن به 328 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 525 نیوتن متر می‌رسد تا بتواند شتابی صفر تا صد 5.2 ثانیه‌ای را برای این خودرو به ثبت برساند.
خودروبانک

فیس لیفت تسلا مدل S

سومین مدل از تسلا مدل S هم با کد 90D شناخته می‌شود که دارای دو موتور الکتریکی بوده و برای ثبت شتابی صفر تا صد 4.2 ثانیه‌ای، می‌توانند حداکثر قدرتی 417 اسب بخاری و گشتاوری 658 نیوتن متری تولید و روانه خروجی قدرت کنند.
آخرین و قدرتمندترین مدل از تسلا مدل S هم، مدل S P90D است که به دو موتور قدرتمند الکتریکی مجهز شده و می‌تواند در حالت ترکیبی، حداکثر قدرتی 463 اسب بخاری و گشتاوری 966 نیوتن متری را تولید کنند. گفتنی است که با ارسال این قدرت و گشتاور به خروجی هم حداقل شتابی 3.1 ثانیه‌ای بدست می‌آید.
درآخر هم شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که می‌توان فیس لیفت تسلا مدل S را با قیمتی 71 هزار و 500 دلاری در نمایندگی های مجاز این شرکت تهیه کرد.

افزودن نظر جدید