مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد

در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملكرد نمایندگی‌های مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار مي گيرد.
مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد

صنعت نويس:  شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف با حضور مديرعامل، معاونین و مدیران، برنامه‌های نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرح‌ریزی و به شبکه ابلاغ کرد.

اين شركت با اجرای برنامه‌هاي مصوب توانست میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاک‌های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سال‌ها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سخت‌گیرانه‌تر شده بود.
 
مديرعامل ايساكو پس از ایجاد این تغییرات و طرح‌های خلاق و برنامه‌ریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استان‌های مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر می‌گذراند.
 
سيد رضا حسيني در راستای یکسان‌سازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استان‌ها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمت‌‌رسانی نمایند‌گی‌های مجاز نظارت می‌کند.
 
وي در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید