مدل چهار دربنز AMG GT وارد خط تولید می‌شود +عکس

اگر رنگ مات و شلوغی پوشش‌های استتاری را حذف کنیم، به نظر می‌رسد با یک نسخه از خودروهای جاده‌ای در ظاهری کشیده‌تر روبه‌رو خواهیم بود. طراحی خودرو این مدل بیشتر ویژگی‌های طراحی کوپه AMG GT دو در را داراست.
مدل چهار دربنز AMG GT وارد خط تولید می‌شود +عکس

به گزارش صنعت نویس، از زمانی که مرسدس به نمایش مدل مفهومی یک نسخه چهار در از AMG GT در نمایشگاه خودرویی ژنو  (2017) پرداخت، بنز به شکلی رسمی اعلام کرد که این مفهومی جذاب وارد مدل‌های تولیدی کارخانه‌اش خواهد شد.

عصر ایران به نقل از "کارمگزین" دیدن یک مدل استتاری از این خودرو که در حال تست‌های خیابانی است شاید در این فاصله کم شگفت‌آور باشد. نام این خودرو هنوز تائید نشده اما شایعات حکایت از نام AMG GT4 برای این مدل دارد.

مدل چهار در AMG GT وارد خط تولید می‌شود

اگر رنگ مات و شلوغی پوشش‌های استتاری را حذف کنیم، به نظر می‌رسد با یک نسخه از خودروهای جاده‌ای در ظاهری کشیده‌تر روبه‌رو خواهیم بود. طراحی خودرو این مدل بیشتر ویژگی‌های طراحی کوپه AMG GT دو در را داراست. از طرفی می‌توان طراحی مشترکی را در خانواده کلاس E را با آن یافت.

مدل چهار در AMG GT وارد خط تولید می‌شود

مدل مفهومی این خودرو به شکل هیبریدی ارائه شد، اما این پرسش مطرح است که مدل‌های تولیدی این بنز با چه شرایطی تولید خواهند شد. مدل مفهومی تحت نشان EQ پاورپلاس مرسدس ارائه خواهد شد، و در خصوص نسخه تولیدی نیز احتمال هیبریدی شدن وجود دارد.

مدل چهار در AMG GT وارد خط تولید می‌شود

اگر این خودرو با موتور الکتریکی نیز ارائه نشود، احتمال دارد شاهد یک سامانه V8 توئین توربو که نمونه آن روی E63 و C63 دیده می‌شود، باشیم. از طرفی انتظار داریم یک سامانه انتقال قدرت 9 سرعته را در در خودرو ببینیم.

مدل چهار در AMG GT وارد خط تولید می‌شود

با این اوصاف و در نسخه معمولی بازده 500 اسب بخاری و در نسخه S خروجی 600 اسبی را انتظار داریم. این خودروها به صورت 4ماتیک و با قابلیت حرکت چهارچرخ ارائه می‌شوند.

در محفظه بار که در ظاهر کوچک شده می‌توان چهار چمدان را در زیر در هاچبک شده قرار داد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید