محور چالوس امروز یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج - چالوس ظهر امروز (جمعه) یکطرفه می شود.

سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۱۵ امروز (جمعه) از میدان امیرکبیر به سمت شمال یکطرفه می شود.

به گزارش مهر وی در ادامه با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی به دلیل تخلیه بار ترافیکی محور اعمال می شود، گفت: محور کرج - چالوس از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از شمال به جنوب یکطرفه می شود.

وی در ادامه ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده بیلقات تا آدران را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز روز گذشته یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۶۳ خودرو از محورهای استان عبور کرده اند.

رشد ۱.۵ درصدی تردد خودروها از محورهای مواصلاتی البرز

آمار تردد در آزادراه کرج – تهران و بالعکس ۲۶۰ هزار و ۱۲۵، آمار تردد در آزادراه کرج – قزوین و بالعکس ۱۲۵ هزار و ۱۰ و آمار تردد در محور کرج – چالوس و بالعکس ۳۵۵ هزار و ۱۲ اعلام شده است.

گفتنی است طبق اعلام این اداره کل از ابتدای اجرای طرح ثبت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان طی ایام نوروز، ۱۴ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۴۷۸ خودرو از محورهای استان عبور کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱.۵ را نشان می دهد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید