محصولات لبنی به بازار قطر می رسند؟

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های لبنی گفت: اتاق تعاون در حال رایزنی با تجار قطری است و در صورت اعلام نیاز صادرات آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمد رضا گنجی مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات لبنیات به قطر، اظهار داشت: اتاق تعاون در حال رایزنی با تجار قطری است و در صورت اعلام نیاز صادرات آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محصولات لبنیِ کارخانه‌ها از استانداردهای مناسبی برخوردارند، از این رو صادرات به قطر یک فرصت تلقی می‌شود که نباید آن را از دست داد.
گنجی با اشاره به اینکه تولید محصولات لبنی باید صادرات محور باشد، گفت: تا افق چشم انداز، رشد دامداری‌ها و ایجاد بازارهای جدید صادراتی، امری ضروری است.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی با بیان اینکه محدودیتی در صادرات محصولات لبنی به قطر وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به جمعیت ۵.‌ ۲ میلیون نفری قطر، امکان تأمین نیاز آنها به سهولت امکان پذیر است. از طرفی برای سایر رقبا همچون ترکیه به سبب بالا بودن هزینه‌های حمل و نقل صرفه اقتصادی ندارد، بنابراین ما با قیمت مناسبی می‌توانیم محصول را از طریق لنج صادر نماییم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید