مجوز تردد بین استانی به چه افرادی داده می‌شود؟

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با تأکید بر اینکه افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و .. دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند؛ گفت: در صورت فوریت به انجام کارهای ضروری در سایر استان‌ها و نیاز به اخذ معرفی نامه تردد، افراد با مدارک کامل به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه نمایند.

به گزارش صنعت نویس، غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده های برون شهری مجاز است. به نقل از فرمانداری کرج، وی گفت: سایر افراد شاغل در ادارات، موسسات و شرکت‌ها باید نماینده آنها جهت دریافت معرفی نامه تردد به فرمانداری محل سکونت مراجعه کنند.

فرماندار کرج تاکید کرد: افراد بیمار دارای نوبت پزشکی و احضاریه‌های قضایی نیز به فرمانداری شهرستان های محل سکونت استان مراجعه و کارت تردد دریافت کنند.

قاسم پور یادآور شد: افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و .. دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این ممنوعیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده و تمامی همشهریان باید نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری در محورهای برون شهری استان اجتناب کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید