مجله آنلاین سبک زندگی و زیبایی راه اندازی شد

 

 بنیتا پرتالی است که برای ارائه ی آخرین اخبار مُد، زیبایی و نکات زندگی طراحی شده است. این وبسایت همچنین تالار گفتگویی را برای بانوان فراهم آورده تا بتوانند در باره ی مسائل و مشکلات روزمره خود آزادانه به گفتگو بپردازند

به گزارش صنعت نویس ، بنیتا در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و هدف آن فراهم آوردن مقالات با کیفیت به زبان فارسی و تبدیل شدن به وبسایت مرجع در زمینه مسائل روزمره ی بانوان است.

بنیتا برای بانوان مجله ی آنلاینی را فراهم آورده تا بتوانند تمام اطلاعاتی که روزانه به آن احتیاج پیدا می کنند را به سادگی پیدا کنند. این مجله آنلاین، از اطلاعات مفید در بخش های مُد، زیبایی و زندگی برای بانوان گرفته تا آخرین خبرها و گزارشات دنیای مُد و هنرمندان را برای مخاطبان خود فراهم می آورد. یکی از بارزترین وجوه تمایز بنیتا این است که ضمن رعایت قانون کپی رایت، از بالاترین استانداردها برای متن و عکس های مقالات استفاده می کند.

  نظرسنجی های بنیتا، فضای دوستانه ای را برای کاربران فراهم آورده به طوری که می توانند با نقطه نظرهای گوناگون آشنا شوند. همچنین آن ها می توانند مسائلی را که در مورد آن نمی توانند به راحتی تصمیم گیری کنند را به صورت نظرسنجی در بخش مجلات یا بخش انجمن مطرح کرده و با دیدن تعداد نظرات بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 بنیتا برای کاربران خود ارزش زیادی قائل است و همواره به دنبال یافتن راهی است که بتواند با جایزه ها و سورپرایزهای کوچک، به زندگی روزمره ی کاربران خود رنگی ببخشد. از رویدادهایی به همراه جوایز متنوع گرفته تا مسابقه های جذاب، بنیتا برای مخاطبان خود برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید