ماجرای حساب جعلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اروپا

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطراتش از جعل یک سند برای بدنام کردن روحانیت پرده برداشته است.

پایگاه اطلاع رسانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطره ای از آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز ۲۲ فروردین سال ۱۳۶۰ منتشر کرده است. هاشمی رفسنجانی که در آن روزها ریاست مجلس شورای اسلامی را به عهده داشته است اشاره ای به تلاش برای بدنام کردن روحانیت می کند و می نویسد:

جلسه‌ علنی‌ نداشتیم‌. ساعت‌ نه‌ صبح‌ تا دوازده‌ ونیم‌ در کمیسیون‌ آئین ‌نامه‌ شرکت‌ کردم‌.روزه‌ داشتم‌ و وقت‌ ناهار صرفه‌جوئی‌ شد.

پاکتی‌ آوردند که‌ در آن‌ یک‌ صورت‌ حساب‌ جعلی‌ به‌ عنوان‌ حساب‌ من‌، در یکی‌ از بانک های‌ اروپا بود که‌ مبلغ‌ کلانی‌ موجودی‌ نشان‌ می‌داد. خوشبختانه‌ من‌ در خارج‌ از کشور ابدا و اصلا حساب‌ بانکی‌ و غیر بانکی‌ ندارم‌. ظاهرا این‌ جعل‌، توطئه‌ای‌ برای‌ بدنام‌ کردن‌ روحانیون ‌مسئول‌ است‌. خوشبختانه‌ جاعل‌، فامیل‌ واقعی‌ من‌ را نمی‌ دانسته‌ و به‌ اسم‌ مشهور من‌ جعل‌ کرده‌است. باید تحقیق‌ کنیم‌ و به‌ موقع‌ توطئه‌ افشا شود. راستی‌ که‌ ضدانقلاب‌ چه‌ بی‌ وجدان‌ و بی‌اخلاق‌ است‌!

مصاحبه‌ای‌ با مجله‌ سپاه‌ پاسداران‌ [پیام‌ انقلاب‌] درباره‌ شخصیت‌ شهید مطهری‌ کردم.افطار را در مجلس‌ بودم‌ و شب‌ را هم‌ در مجلس‌ ماندم‌. خسته‌ بودم‌؛ زود خوابیدم‌ تا تلافی‌خستگی‌ شود.
خبرآنلاین

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید