ماجرای جعلی بودن صورتحساب جدید همراه اول

برخی افراد با توجه به تغییر شناسه قبوض همراه اول شایعه جعلی بودن آن را مطرح کردند و از کاربران خواستند تا قبض این ماه را پرداخت نکنند، درحالی که همراه اول از مشترکین خود خواست تا این قبوض را پرداخت و به شایعات توجه نکنند.
ماجرای جعلی بودن صورتحساب جدید همراه اول

به گزارش صنعت نویس، مجله فارس پلاس به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

«شایعه»

به تازگی و پس از ارسال صوذتحساب اردیبهشت ماه مشترکین همراه اول، شایعه‌ای مبنی بر معتبر نبودن شناسه قبوض  پیامک‌های ارسالی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

 

«واقعیت»

اما همراه اول پس از انتشار این شایعه پیامکی را به کاربران خود ارسال کرد و دلیل نبود بخشی از شماره موبایل در شناسه قبوض پرداختی را توضیح داد و این شایعه را تکذیب کرد.

 

همچنین اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی تغییر CRM این اپراتور فرمت شناسه قبض و پرداخت تغییر کرده و در آن دیگر از شماره موبایل استفاده نمی شود. لذا شایعه نامعتبر بودن شناسه های اعلام شده صحت ندارد.

 

شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات مردمی همراه اول نیز با انتشار این پیامک در صفحه شخصی اش نوشت: «امیدوارم این پیامک سراسری به کلیه مشترکان خیال مردم را راحت کند و به این شایعات پایان دهد.»

 

منبع:فارس

افزودن نظر جدید