لغو یکی از پرواز‌های‌ تهران-مشهد‌ امروز هما

پرواز شماره ۴۶۴ ایران‌ایر که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ امروز مسافران را از تهران به مشهد منتقل کند، با بروز نقص فنی در هواپیما لغو و پرواز جایگزین با شماره ۳۳۱۶ ساعت ۱۳:۳۰ امروز همه مسافران را اعزام خواهد کرد.
لغو یکی از پرواز‌های‌ تهران-مشهد‌ امروز هما
به گزارش فارس، پرواز ‌امروز بوشهر-تهران متعلق به ایران‌ایر ‌با شماره پرواز 408 به دلیل‌ نقص فنی با مدیریت خلبان در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.
 
‌طبق گفته مدیر روابط عمومی ایران‌ایر به خبرنگار فارس، خلبان این پرواز ‌به دلیل آنچه از سوی شرکت هواپیمایی، نقص فنی اعلام شد‌ در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.
 
شاهرخ نوش‌آبادی افزود: پس از آنکه خلبان متوجه نقص فنی در هواپیمای مذکور می‌شود از برج مراقبت فرودگاه اصفهان درخواست فرود می‌کند که پس از فرود همه مسافران از هواپیما خارج می‌شوند.
 
وی افزود: دیسپچ ایران‌ایر تلاش کرد بلافاصله هواپیمای جایگزین از تهران به اصفهان اعزام کند که این هواپیما ساعت 13 امروز به سمت اصفهان پرواز کرد تا مسافران را به تهران منتقل کند.
 
مدیر روابط عمومی ایران‌ایر ادامه داد: از سوی دیگر هواپیمای این پرواز قرار بود پس از رسیدن به تهران در ساعت 10:35 امروز مسافران را به مقصد مشهد به شماره پرواز 464 منتقل کند بنابراین با بروز نقص فنی در این هواپیما، مقرر شد‌ مسافران پرواز تهران-مشهد نیز با هواپیمای ایرباس و شماره پرواز 3316 ساعت 13:30 امروز به سمت مشهد اعزام شوند.
 
وی ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز بوشهر-تهران و تهران-مشهد امروز هما، اعلام کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند در راستای حفظ جان مسافران، همیشه ایمنی پرواز را اولویت اول خود بداند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید