قیمت گذاری غیر منطقی سانتافه توسط کرمان موتور!

نمی‌توان چشم انداز مثبتی برای خودروسازی ایران متصور بود، وقتی در تولید خودروهای وارداتی عملاً کارگر ایرانی دخالتی ندارد و هیچ ارزش افزوده‌ای در زنجیره تأمین ندارد؛ از آن طرف هم، مصرف کننده با قیمت‌های سرسام آور رو به رو می‌شود.
قیمت گذاری غیر منطقی سانتافه توسط کرمان موتور!

به گزارش صنعت نویس؛ کرمان موتور در اطلاعیه فروش نیمه دوم آبان ماه دور جدید فروش خودروهای هیوندای کره جنوبی را آغاز کرده است.

از موازی‌کاری خودروساز کرمانی با نماینده وارد کننده هیوندای که بگذریم؛ با قیمت گذاری جالب کرمان موتور مواجه می‌شویم. از زمان ورود کرمان موتور به بازار محصولات هیوندای، نوع قیمت‌گذاری محصولات این شرکت به گونه‌ای بوده که بستر را برای افزایش قیمت محصولات کره‌ای فراهم کرده است. با وجود نماینده رسمی وارد کننده هیوندای، نیازی به سرهم بندی پیچ و مهره محصولات کره‌ای در کرمان نبود. تجربه هم نشان داده که مونتاز خودرو در داخل کشور برای ایران، دانش فنی و نبوغ تولید نیاورده است، کما اینکه با رفتن فرانسوی‌ها از ایران، محصولات ایران خودرو با افت شدید کیفیت مواجه شدند. همان طور که هیوندای آوانته، ورنا و دوو سیلو ناکام از کرمان به دیار پدریشان سفر کردند.

در حال حاضر کرمان موتور سانتافه را ۲۵۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رساند، در شرایطی که می‌توان مدل ۲۰۱۷ وارداتی با آپشن‌های مشابه کرمان موتور را در بازار با ۲۴۰ میلیون تومان خرید.

منبع:خبرگزاری دانشجو

افزودن نظر جدید