قند کرج به رغم تکذیب وزارت صنعت تعطیل است

مدیرعامل کارخانه قند کرج گفت: برخلاف اینکه وزارت صنعت اعلام می‌کند که این کارخانه تعطیل نشده، این کارخانه کماکان به دلیل نبود مواد اولیه تعطیل است و کارگران آن به خانه‌هایشان فرستاده‌ شده‌اند.
 
علی‌اصغر شهبازی مدیرعامل کارخانه قند کرج در گفت‌وگو با تسنیم اظهارکرد:کارخانه قند کرج کماکان تعطیل است و برخلاف اظهارات مسئولان وزارت صنعت که تعطیلی این کارخانه را تکذیب می‌کنند فعالیتی ندارد و کارگران آن به خانه فرستاده‌ شده‌اند.
 
کارخانه قند کرج 250 نفر از پرسنل رسمی و همچنین کارگران قرار دادی و روزانه خود را به دلیل نبود و عدم تأمین ماده اولیه شکر خام برای استفاده در خط تولید این کارخانه به خانه فرستاده و خط تولید خود را خوابانده است.
 
بنابر این گزارش، 13 کارخانه تصفیه شکر خام و تولید قند در کشور شرایط مشابهی دارند و 3 هزار نفر از کارگران این صنایع بی‌کار شده‌اند.
 
بنابر این گزارش به محض اعلام خبر تعطیلی کارخانه قند کرج توسط خبرگزاری تسنیم، رئیس روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت البرز گفت:کارخانه قند کرج تعطیل نشده اما میزان تولید آن کاهش یافته است .
 
شیخانی اضافه کرد: پرونده این کارخانه بزرگ و قدیمی درستاد تسهیل چندین بار بررسی شده و امیدواریم که هرچه سریعتر مشکلات آن حل شود .

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید