نوبخت خبر داد:

"قرارداد توتال" تائید شد

سخنگوی دولت از تایید قرارداد توتال از سوی هیئت عالی نظارت بر قراردادهای نفتی خبر داد.
"قرارداد توتال" تائید شد

به گزارش صنعت نویس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران درباره وضعیت نهایی قراردادهای نفتی، اظهار داشت: هیئت عالی نظارت بر قراردادهای مهم نفتی متشکل از نمایندگانی از 3 قوه، قرارداد توتال را پس از بررسی‌های کارشناسی به اتفاق آراء مورد تایید قرار داد.

وی درباره خرید گندم توسط دولت، افزود: تا 9 مردادماه 7 میلیون و 900 هزار تن به ارزش 10 هزار و 300 میلیارد تومان گندم خریداری شده که تاکنون 5 هزار و 10 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و مابقی در حال پرداخت است.

نوبخت خاطرنشان کرد: تاکنون به طرح‌های عمرانی 16 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بیش از 42 هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت کابینه دوازدهم، تصریح کرد: لیست نهایی کابینه در مراحل پایانی است. رئیس‌جمهور همه پیشنهادات را از جریان‌های سیاسی کشور و سه فراکسیون مجلس دریافت کردند و شخص خودشان تصمیم می‌گیرند.

وی درباره میزان بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه، گفت: اطلاع دقیقی ندارم، اما هر پیمانکاری که برای دولت کار می‌کند صورت وضعیت می‌دهد و بدهی نیز تسویه می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید