قاتل نامرئی ۱۱ نفر را مسموم کرد

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از مسمومیت ۹ نفر با گاز منوکسید کربن خبر داد.

دکتر سیدمحمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، مکان اولین مورد مسمومیت را کیسکان بافت اعلام کرد و تعداد مسمومین این حادثه که شب گذشته رخ داده را ۳ نفر دانست و عنوان کرد: مسمومین سه خانم در رده سنی ۱۳ الی ۴۲ سال هستند که در بیمارستان خاتم الانبیاء بافت پذیرش شده‌اند، قابل ذکر است که این افراد در اثر نشت گاز آبگرمکن دچار مسمومیت شده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان به مسمومیت دیگر اشاره کرد و افزود: در ساعت 23 و 48 دقیقه شب گذشته 23 آذرماه 6 نفر بدلیل استفاده از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شدند.

وی محل حادثه را خیابان شهید مصطفی خمینی رفسنجان اعلام کرد و ادامه داد: در این حادثه 3 خانم، 2 مرد و یک کودک که در رده سنی 1 الی 77 سال می‌باشند، دچار مسمومیت شده‌اند که آنها را به بیمارستان علی ابن ابی‌طالب(ع) منتقل کرده‌اند؛ قابل ذکر است که حال عمومی مسمومین دو حادثه مساعد گزارش شده است.

قاتل خاموش جان یک نفر را گرفت

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از جان باختن یک نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن خبر داد.

صابری به ایسنا گفت: امروز 24 آذرماه در ساعت 7 و 58 دقیقه 3 نفر با گاز منوکسید کربن مسموم شده بودند.

وی از جان باختن یک نفر از مسمومین این حادثه خبر داد و بیان کرد: این حادثه به علت استفاده از ذغال در فضای بسته در روستای سردی از توابع رودبار جنوب رخ داده است، شایان ذکر است که وضعیت عمومی دو مسموم دیگر مساعد است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید