فرصتی که ایساکو به بدهکارانش داد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از اوایل اسفندماه سال ۱۳۹۸ همزمان با شیوع ویروس کرونا در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات مناسبی را در مقابله با این بحران انجام داده و به همین منظور نیز مهلت بازپرداخت دیون شرکای تجاری خود را با شرایط تسهیل شده تا پایان خرداد ماه سال جاری، به تعویق انداخت.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دراین زمینه گفت : شرکت ایساکو دراسفند ماه سال گذشته در راستای حمایت از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجموعه، دریافت مطالبات خود را تا پایان فروردین ماه به تعویق انداخت و پس از آن، با توجه به ادامه مخاطرات بیماری و مشکلات وابسته، طی جلسه‌ای دیگر، این سررسید مجددا تا پایان خرداد ماه، مشمول استمهال شد.

مهدی مونسان افزود:بنابراین تمامی بدهی‌های معوق نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز مجموعه، بدون اعمال جریمه و بنا به درخواست ذی‌نفعان شامل مهلت و فرصت شده است.

وی در خصوص سایر مصوبات اجرایی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در شرکت ایساکو صورت گرفته، گفت: این مجموعه در راستای اجرای بهینه مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقداماتی را در سه سطح مختلف به انجام رسانده است.

مونسان ادامه داد: این سطوح خدمت‌رسانی در بر گیرنده گروه‌هایی همچون مشتریان، ذی‌نفعان و کارکنان بوده و به فراخور شرایط موجود برای همراهی و همیاری با هر یک از این گروه‌ها اقداماتی همچون تشویق مشتریان به ماندن در منزل و در اولویت قرار دادن ارائه خدمات غیرحضوری و گسترش آن، ابلاغ و اجرای پروتکل‌های بهداشتی مصوب مدیریت مقابله با کرونا و توزیع لوازم ضدعفونی و بهداشتی در نمایندگی‌ها و ناوگان‌های امدادی و همچنین تنظیم برنامه دورکاری و شیفت‌بندی پرسنل به منظور حفظ فاصله اجتماعی و مصون‌سازی محیط داخلی شرکت بوده است.

وی با اشاره به حمایت‌های مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تمدید سررسید گارانتی محصولات تولیدی این گروه صنعتی در روزهای قرنطینه یاد کرد و گفت: این امر به منظور حفظ آسایش خاطر مشتریان و عدم خروج غیرضروری از منزل، به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم مجموعه در راستای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا محقق شد.

مونسان در پایان افزود: با توجه به رویکرد شرکت مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد، اهداف شرکت ایساکو همواره بر پایه افزایش رضایت مشتریان و شرکای تجاری (نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها) برنامه‌ریزی‌ می‌شود و امیدواریم اقدامات صورت گرفته در شرایط بحرانی کنونی، در این زمینه موثر بوده باشد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید