فردا؛آغاز پیش‌ فروش بلیت‌های اتوبوس

مدیرعامل اتحادیه رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری با بیان این که پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از فردا شروع می‌شود گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای بلیط های ناوگان حمل و نقل جاده ای نخواهیم داشت.
فردا؛آغاز پیش‌ فروش بلیت‌های اتوبوس

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایلنا، احمدرضا عامری با بیان این که پیش‌فروش بلیت های اتوبوس ویژه ایام نوروز از فردا آغاز می‌شود، گفت: پیش‌فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از فردا برای بازه زمانی 25 اسفند تا 15 فروردین 96 آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای اولین بار است که بلیت اتوبوس و ناوگان سواری کرایه برای ایام نوروز افزایش قیمت ندارند.

عامری با بیان اینکه 120 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوس، سواری- کرایه، مینی‌بوس و... آماده جابجایی 50 میلیون مسافر درایام نوروز را دارند گفت: یک میلیون و 750 هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی آماده کرده‌ایم.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری با بیان اینکه از لحاظ فنی ناوگان بازسازی و آماده انجام سفرهای نوروزی است گفت: تمام شرکت‌های مسافری سایت فروش اینترنتی بلیت را دارند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی افزود: تمام شرکت‌های مسافری، جاده‌ای آمادگی پوشش‌دهی تمام مسیرها را دارند.

وی تاکید کرد: شماره تماس 66709032 -021 آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است و ناظران نهادهای نظارتی و بازرسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رسیدگی به شکایات و کنترل عملکردها در پایانه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به نوسازی حمل و نقل جاده‌ای گفت: برای نوسازی ناوگان اتوبوسی دولت تا 80 درصد هزینه خرید یک اتوبوس را به متقاضیان ارائه می دهد همچنین تمام تولیدات کارخانه‌های داخلی را برای نوسازی ناوگان خریداری کرده‌ایم و تمام تولیدات اتوبوس جذب شرکت‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته و امسال 200 دستگاه راوفورد وارد ناوگان شده است همچنین 600 دستگاه تویوتا کمری را وارد ناوگان کرده‌ایم و ورود 300 دستگاه خودروی جدید را در دستور کار داریم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید