فرافکنی به سبک داتیس خودرو

مدیرعامل هلدینگ داتیس طی اظهاراتی که امروز در یکی از رسانه ها منتشر شده، به انتقاد از فضای کسب و کار خودرو در کشور پرداخته است. در این اظهارات اما یک نکته مهم وجود دارد، تایید پلمپ شدن شوروم این شرکت.
فرافکنی به سبک داتیس خودرو

به گزارش صنعت نویس، میلاد علینقی در بخشی از اظهارات خود با تایید بسته شدن شوروم این شرکت عنوان کرده که " متاسفانه در برخی موارد "افراد" بدون در اختیار داشتن مستندات قانونی اقدام به پلمب واحد‌های صنفی خوشنام کردند؛ این در حالی است که سازمان حمایت هر گونه ارتباط با پرونده پلمب و تخریب وجهه شرکت‌ها را رد می‌کند." اظهارات وی نشان می دهد با وجود تکذیب های اولیه، شوروم داتیس خودرو پلمپ شده و تصاویر منتشره در فضای مجازی در این مورد، ارتباطی به صف خرید گوشت منجمد نداشته است. 

در همان روزی که خبر پلمپ شوروم داتیس خودرو و تجمع مقابل آن منتشر شد، روابط عمومی این شرکت با ارسال فیلم و تصاویری مبهم، سعی کرد عنوان کند که تجمع در مقابل دفتر فروش داتیس صحت ندارد و ازدحام جمعیت مربوط به صف خرید گوشت منجمد است. با این حال، اظهارات مدیرعامل داتیس نشان می دهد شوروم این شرکت پلمپ شده است.

نکته دیگری که در اظهارات علینقی وجود دارد، اعتراض وی به پلمپ توسط "برخی افراد" و بدون در دست داشتن مستندات لازم است. احتمالا مدیرعامل داتیس خود هم به این موضوع واقف است که "پلمپ" همواره توسط مراجع قانونی انجام می شود و "افراد" (افراد معمولی و غیر مسوول) امکان انجام چنین اقدامی را ندارند. اینکه منظور مدیرعامل داتیس از "برخی افراد" دقیقا چه کسانی است، مشخص نیست، با این حال عقل و منطق نمی پذیرد که پلمپ شوروم این شرکت توسط کسانی خارج از مراجع قانونی انجام شده باشد. طبعا اگر چنین بود، پلمپ معنایی نداشت و داتیس خودرو می توانست به کمک قانون اقدام به رفع آن بکند. 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید