تیم‌های کارآفرین تا پنجم فروردین ۹۵ فرصت دارند

فراخوان چهارمین دوره شتابدهی به کسب و کارهای نوپا

 فراخوان چهارمین دوره شتابدهی به کسب و کارهای نوپا

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، محسن ملایری مدیر شتابدهنده آواتک در نشست خبری این شرکت گفت: تیم‌های کارآفرین جهت جذب سرمایه و ورود به دوره چهارم شتابدهی تا پنجم فروردین ماه ۱۳۹۵ فرصت دارند در سایت آواتک ثبت نام کنند.

آواتک یک برنامه 6 ماهه شتابدهی به کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) است که کارآفرینان را از طریق ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مربیگری، سرمایه‌ی اولیه  (Seed Funding)و فضای کاری خلاق حمایت می‌کند.

مدیرعامل آواتک با اشاره به اینکه تاکنون 30 استارتاپ طی سه دوره شتابدهی در این مرکز  فعالیت کرده‌اند، گفت: حاصل کار این سه دوره حمایت از 89 کارآفرین، ایجاد 210 فرصت شغلی و جذب سرمایه 70 درصدی بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: 25 درصد از جوانان فعال در استارتاپ‌های این شتابدهنده قصد ترک ایران را با هدف تحصیل در دیگر کشورها داشتند اما با ورود به “آواتک"  فرصت جدیدی برای ایجاد و توسعه کسب وکار در داخل کشور را برای آنان فراهم کرد.

ملایری استارتاپ‌های ریحون، تسکولو، پی پینیگ، دونیت و ... را از جمله کسب و کارهای موفق شکل گرفته در این مرکز شتابدهی معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، از تیم‌ها و افرادی که جهت ورود به این دوره ثبت نام کرده‌اند پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم، برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد و  پس از گزینش آنها، ابتدا 20 تیم وارد مرحله پیش‌شتابدهی و در نهایت 10 تیم به مرحله نهایی شتابدهی راه خواهند یافت .

 دوره پیش‌شتابدهی در آواتک دو ماه و دوره‌شتابدهی چهار ماه به طول می‌انجامد، تیم‌ها در پایان دوره شتابدهی و در روز ارائه (Demo Day)، برای جلب نظر سرمایه گذاران و کسب سرمایه لازم برای گسترش کار خود، به معرفی و ارائه کسب و کار خود خواهند پرداخت.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آواتک در آدرس www.avatech.ir مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید