استاندار فارس:

عمده مشکلات واحدهای تولیدی، مسائل مدیریتی است

استاندار فارس گفت: یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی مربوط به مسائل مدیریتی است و در صورت وجود مدیریت مناسب، هم فعالیت واحدهای تولیدی در حد ظرفیتشان خواهد بود و هم می توانند طرح های توسعه را اجرا کنند.
عمده مشکلات واحدهای تولیدی، مسائل مدیریتی است

صنعت نویس: سید محمد علی افشانی، یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح توسعه یک واحد تولیدی محصولات بهداشتی در شیراز افزود: به عنوان نمونه این واحد تولیدی در شرایطی که بسیاری از واحدهای تولیدی با نگرانی هایی که در زمینه بازار فروش محصولات تولیدی خود روبرو هستند، با عملکرد خوب مدیریتی توانسته بر مشکلات فائق آید و چندین فرصت شغلی دیگر را نیز با اجرای طرح توسعه ایجاد کند.
وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از کالای تولید داخل ادامه داد:همه باید درمقابل کشور، جامعه، مردم و تولیدکنندگان احساس مسئولیت کنیم و با استفاده از کالای با کیفیت تولید داخل به جای کالای فاقد کیفیت به اصطلاح خارجی از تولیدات داخلی حمایت کنیم.
استاندار فارس بیان کرد:با استفاده از محصولات داخلی هم درعرصه تولید داخل رونق ایجاد می شود، همه فرصت های شغلی در جامعه ایجاد می شود و هم سود حاصل از چرخش سرمایه در داخل کشور به مردم خواهد رسید.
افشانی گفت:مدیریت استان از این واحد تولیدی و تمام کسانی که در حوزه تولید گام برداشته اند و قصد خدمت به جامعه را دارند برای اجرای طرح های توسعه و همچین صادرات محصولات تولیدیشان حمایت خواهد کرد و بانک های استان نیز در کنار آنها خواهند بود.

ایرنا

افزودن نظر جدید