علت فوت معلم بهبهانی مشخص شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان خوزستان گفت: علت فوت معلم بهبهانی مشخص شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان خوزستان گفت: علت فوت معلم بهبهانی مشخص شد.

به گزارش فارس ، سعید رضوانی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان خوزستان با بیان اینکه فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ تسلیت به خانواده مرحوم با آنان ابراز همدردی کرد، اظهار داشت: خانواده مرحوم به شدت از جوسازی ایجاد شده در فضای مجازی که علت خودکشی سیف الله بیداری را مشکل مالی عنوان کرده است، ناراحت بوده و خواستار آن هستند که واقعیت امر اطلاع رسانی شود.

صدیقه بیداری خواهر«مرحوم سیف الله بیداری»که خود نیز دبیر زیست شناسی با 29 سال سابقه کاری در شهر بهبهان است، گفت: علی رغم آن چه تاکنون در فضای مجازی منتشر شد، برادرم تمکن مالی خوبی داشت و اقدام وی به خودکشی مربوط به تصادف وی در14 فروردین سال جاری است که در این تصادف از ناحیه پا دچار شکستگی شد و حین آزمایشات لازم، پزشکان متوجه مشکل قلبی برادرم شدند که در نهایت، نیاز به عمل قلب باز پیدا کرد.

وی ادامه داد: بعد از این عمل، وی دچار افسردگی شدید شد، طوری که 2 هفته در بخش اعصاب و روان بیمارستان بستری شد و روزانه به تجویز روان پزشک مربوطه، تعداد 8 قرص اعصاب مصرف می کرد. این قرص ها برای برادرم، آشفتگی ذهنی ایجاد کرده بود که البته موضوع را با دکتر معالج وی در میان گذاشتم ، که نظر وی ادامه مصرف بود.

صدیقه بیداری افزود: برادرم فردی مومن و معتقد بود و خودکشی را گناه نابخشودنی می دانست، اما متاسفانه در اثر آشفتگی ذهنی ناشی از مصرف قرص های اعصاب مرتکب این عمل شد.

یدالله صادق پور از همکاران بازنشسته و دوست قدیمی «مرحوم سیف الله بیداری» نیز مرحوم را فردی خونگرم و اهل معاشرت معرفی و تصریح کرد: مرحوم بیداری این اواخر وقتی نزد همکاران قرار می گرفت حدوداً 5 دقیقه یا بیشتر زمان نیاز بود تا وی متوجه موقعیت مکانی خود شود.

وی نیز علت خودکشی معلم بازنشسته را مصرف قرص های اعصاب دانست و خاطرنشان کرد: این قرص ها نوعی روان پریشی در وی ایجاد کرده بود که در نهایت منجر به اقدام وی به خودکشی شد.

« سیف الله بیداری» دبیر بازنشسته بهبهانی، ۳ روز پیش در پارکینگ منزل مسکونی خود در شهر بهبهان خود را به دار آویخت.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید