عقبگرد شاخص بورس در معاملات اولین روز آبان

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات اولین روز آبان ماه سال جاری با 133 واحد کاهش به پله 86 هزار و 346 واحدی رسید.
عقبگرد شاخص بورس در معاملات اولین روز آبان

به گزارش صنعت نویس، در معاملات امروز تعداد یک هزار و 337 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 473 میلیون و 662 هزار ریال در بیش از 145 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص آزاد شناور 207 واحد، شاخص بازار اول با 155 واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 43 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 57 واحد ، شاخص کل (هم‌وزن) 76 واحد رشد و شاخص بازار دوم با 25 واحد کاهش همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز داده گستر عصر نوین-های‌وب، فولاد کاوه جنوب کیش با روند صعودی و نمادهای ایران خودرو، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 2 واحدی به پله 946 واحد رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 901 هزار و 91 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 147 میلیون و 52 هزار ریال در بیش از 77 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولید و صادرات ریشمک، سهامی ذوب آهن اصفهان، شیر پگاه آذربایجان شرقی، لیزینگ ایران و شرق، آسیا سیر‌ارس با روند منفی و نماد آتیه داده پرداز با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

منبع:میزان

افزودن نظر جدید